sobota 14. dubna 2012

Vypusťte macíkatky!

Určitě jste viděli slavný snímek Souboj Titánů a pamatujete si na neméně slavnou Diovu hlášku: "Vypusťte Krakena!"
Já si ji zde dovolím parafrázovat a zvolám natěšeně: "Vypusťte macíkatky!"
Vskutku, co může být lepšího.
Pusťte na sebe dvě macatky a nebudete se stačit divit.
A nejlíp nahoře bez.
Domácí mazlíčci se na to rádi koukají a ani přitom nedutají.







V souboji žen poněkud voluptóznějších prioporcí jde v zásadě o jediné: dostat svou sokyni na zema tam ji zasednout, zalehnout a znehybnit.
To je veškerá taktika, se kterou obě zápasnice nastupují na žíněnku.
Nějakou extra techniku nebo překvapivé chvaty tady rozhodně nečekejte.
Rozhoduje fyzická síla a větší touha po vítězství.
















Uplatnit své kilogramy je alfou a omegou každého takového souboje.
Pravidla této hry jsou až dětsky jednoduchá:
Buďto pupčíš nebo jsi pupčena.
Není nic mezi tím, nic jiného se nepočítá.









A mám tě. Teď buď hodná mamča. Už jsi moje.









To je vončo, milá Tončo.






Na závěr ještě jedno neupřímné podání rukou, aby se neřeklo.
"Dostala jsem tě, ty krávo."
"Já tebe taky, prasnice."
Holky mají smysl pro fair-play.




A čísla hovoří jasnou řečí.




Jojo, zlatá devadesátá léta...
To byly časy.

5 komentářů:

  1. hezká těla byt silná a lušně zápasily))

    OdpovědětVymazat
  2. Stopro souhlas s Karlem, jen nevim, jestli nemyslel "luzně" zápasily ... To by fakt sedlo!

    OdpovědětVymazat
  3. Na tom rozhodčím je vidět, že by na ně nejraději skočil a přidal se.
    Tak jaks to myslel, Karle? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. luzně ne to byl překlep slušně ale co znamená luzně?řekněte te mi to prosím

    OdpovědětVymazat
  5. Luzná znamená starobylým jazykem krásná, lepá, vznešená, působivá...
    Taková majestátní zkrátka.
    Ale používalo se to spíš u krajiny. :-)

    OdpovědětVymazat