čtvrtek 20. června 2013

Jak utopit dr. Mráčka


Moje nejoblíbenější část z klasické české komedie.
Kápo českých vodníků panWasserman (Miloš Kopecký) se dozví, že jeho rozmazlená dcerka Polly dostala prsten od movitého postaršího německého byznysmana (Čestmír Řanda) . Jeho prudérní a usedlá manželka zralých proporcí jménem Matylda to nevydrží a na mladší Polly zaútočí. Ta si však nedá nic líbit a následuje krásně živočišná bitka plná šťavnatých urážek ("Bačkoro domácí!"), nenávisti a agresivity. Polly Wassermanová svou statnější sokyni povalí na koberec, kde ji s neobyčejnou chutí a potěšením, škodoradostně škrtí.




A podařilo by se jí to úplně, kdyby nezasáhli muži, když uslyší zoufalé chroptění přemožené zhrzené žárlivé manželky.
Chlapům se to očividně líbilo.




Tahle scéna se povedla, nevím, jak se to režisérovi Vorlíčkovi podařilo, ale obě ženské aktérky, Eva Hudečková (v té době 25 let) i Dáša Neblechová (v té době 44 let) to opravdu prožívají a zdá se, že do toho šly naplno, není to žádná trapně předstíraná komedie. Tenhle boj si užily obě, i když Hudečková, zdá se, přece jen víc.
Na tu slavnou škrtící scénu jsem se vždycky těšil, nemohl jsem se dočkat, až k ní dojde.




Ještě lepší by možná bylo, kdyby vytáhla drápky i krásně arogantní a panovačné paní Wassermanová v podání Míly Myslíkové, k tomu však už Vorlíček nenašel odvahu.




Takže my se na celou scénu podíváme poněkud podrobněji, z estetického hlediska. Stojí za to.
Spořádané paničky se změní ve vášnivé čubky.
Ale popořadě.
Jak se to celé seběhlo?




 "Tu sem ti koupil prstýnek. Líbí se ti?"
"Jééé.Ten je kurevsky pěkný."








"Ale ne abys někomu vykecala, že tě šukám do prdele..!"




Ta má prdel jako moje stará! Já si plácnu!




 "Promiňte, to je omyl. Vaše prdel mi někoho silně připomínala."




 "Kde máš starou?"
"Zdržela se u kadeřníka."
"Tak začnem bez ní."






 "Pronáším přípitek na naši malou milou cudnou Polly."





"A při té příležitosti..."





 ".... jí dám tenhle prsten."




 A kurva...





 "Wtf?"





"Co to má znamenat, Polly?"




"On mě šukal do prdele, tati!"





"To bude nějaký kurevský omyl, velký jako prdel!"




 "Cože - moje prdel ti nebyla dost dobrá?"

 










 "Ale já vím, která kurva za to může!"








 "Cože? Jaks mi to řekla, ty kurvo?"













 "Moje prdel je lepší než tvoje! Hladší, jemnější a pevnější!"
"Ty kundo slizká!"
"Z tvojí prdele by se dalo udělat leda tak žrádlo pro prasata!"






 "To je ale kurevsky zajímavá podívaná."




"Tak pojď, ty hovězí zadnice! Pojď se utkat! Nejdřív tě vyvedu z rovnováhy a složím k zemi jako svini před porážkou!"















 "Ták - to je ono! Pěkně lehni!"




 "Sázím na tu mladou, že tu starou brécu dostane."




 "Ona ji škrtí!"




 Tak pojď, ty svině. Už jsi moje!"


















"Jen si dej, čunice! Tak jak se ti to zatím líbí?"








 "Už nemůžeš, děvko? Máš dost, co? Ale to je teprv začátek!"











"Vždyť ta tvoje kurva tu moji starou krávu uškrtí!"










 "Už tu píču nech, nevidíš, že má dost?"
"Když mě to baví, tati! Chci, aby vypustila tu svou kurevskou duši!"











 "Kam zmizla? Chyběla i už jen chvilka, už byla skoro tuhá!"









 "Tati, celé si to zkurvil..."






"Ty si z ní udělal botu?"
"To je škrpál."











"A je to."




"Do prdele, jak mám tohle šukat?"





 "Však ty už si poradíš."




 "Tati, já chci někoho uškrtit..."




"Nechce slečna dcera zápasit pro DWW?"

Žádné komentáře:

Okomentovat