sobota 7. června 2014

Tiffany Star

Tiffany, sousedovic dcera, chtěla být hvězda, tak jsem jí vzal do mojí garáže, která už leccos zažila.
Vyzkoušel jsem, jak pevnou a dospělou má řiť a tu hvězdu z ní udělal.
No řekněte sami, nejsem dobrák od kosti?















Zezačátku se trochu styděla, když jsem jí řekl, ať ukáže prdel, že uvidím, co se dá dělat.








































S ocasem to uměla. Nechtělo se mi věřit, že je amatérka. Asi to měla nakoukané z filmů o zdravovědě.





























Když jsem ji viděl, musel jsem jí strčit palec do huby, tomu nešlo odolat.





























































Nejdřív jsem ji vymrdal, pak postříkal a poplácal po macaté prdeli.
"Tak, a už jsi hvězda!"
Pak jsem ji poslal pro pivo.
Docela mi po tom výkonu vyžáhlo.

1 komentář:

  1. je krásná no))a má nejen hezkou řit´ale i prsa krásná má))

    OdpovědětVymazat