neděle 3. srpna 2014

Inzerát

Hledám muže k příležitostnému zápasení.
Můžeme to dělat na žíněnce, v bahně nebo i v posteli. Vždycky jsem si to představovala a vzrušovalo mě to. Fantazírovala jsem už jako malá holka a chtěla bych si svůj sen splnit, teď když už jsem velká holka.
Z fotky je zřejmé, že jsem trochu/dost při těle. Proč ne, někteří chlapi jsou na špekaté a právě to je můj případ. Mám taky výjimečně velké poprsí, což spoustu chlapů vzrušuje. Vlastně všechny chlapy v mém okolí. Mám sedmičky, přírodní. Po mamince. Jsem pořádný macek a nestydím se za to.
Preferuji diskrétnost. I když jsem tak trochu exhibicionistka, naše zápasy by probíhaly v soukromí, u mě doma, nebo podle domluvy na důvěryhodném místě.
Aby bylo jasno - nestojím o žádné sexuální maniaky. Upřednostňuji milé, pohodové a solventní pány. Na věku ani barvě vlasů či pleti nezáleží. O něco větší šanci mají ti s menším pupíkem, nemám ráda vyložené hubeňoury.
Vybírám si. Nejdříve proběhne oťukávací pohovor a pokud bude vše tak, jak má být, sdělím vám, jestli s vámi budu zápasit nebo ne. Jsem dost vybíravá, ale když si někoho oblíbím, zachovávám mu dlouhodobě věrnost a přízeň, a vyvolený šťastlivec se může těšit na víceméně pravidelné hodiny zápasení se mnou.
Dávám přednost zápasení podle předem dohodnutého scénáře, ale nebráním se ani sportovnímu zápasu.
Můžeš mě ovládnout, různými druhy chvatů. Můžeš mě i škrtit. Na poloze se vždy předem dohodneme. Můžu být na zádech nebo i na břiše, můžeš být na mě i pode mnou, i za mnou. Může to být i klidně polštářová bitva nebo lechtací zápas. Můžeme být na sebe sprostí, ale i usměvaví. Můžeme začínat v parteru, i rovnocenně proti sobě. Můžeš na mě zaujmout svou oblíbenou pozici a vyzkoušet si pupení. Tatešiho, jokošiho, kesa-gatame - dle libosti. Můžeš mě zavřít do leglocku, straddle nebo sgpinu. Můžeš mě chytit a držet za chodidlo nebo ve dvojitém nelsonovi. Můžeš mě obalit do staniolu, pomazat sádlem nebo mě svázat jako svou zajatkyni. Můžeš mi přes hlavu přetáhnout sáček, punčochu nebo i oláčku, jestli se ti to podaří. Jednou jsem to zažila, a i když se mi to zpočátku nelíbilo, odnesla jsem si z toho nakonec velice silný a intenzivní zážitek a tomu muži jsem se nakonec plně a vášnivě oddala. Hodně mužů sní potají o tom, že mě ovládne a přemůže a já se stanu jejich kořistí a oni budou lovci a přinutí mě dělat to, co budou oni chtít. Nebo na mě můžeš jen tak sedět a můžem si spolu povídat. Nebo já na tobě. Při jedné z mých prvních sexuálních zkušeností měl mnohem starší muž než já poněkud podivné choutky a neustále mi při milování strkal do úst prsty. Byla jsem zásadně proti, ale on byl neúnavný a nedal se odbýt, dokud mě nepřinutil se pozvracet. Ráda na tu lekci vzpomínám - nakonec dosáhl svého a já se musela chtě nechtě podřídit. nechtěl ale, abych byla znechucená a naštvaná a vysvětlil mi, že jsem mu dovolila mimořádný sexuální zážitek a že jsem v jeho očích naprosto úžasná a vyjímečná žena, bohyně, zahrnul mě lichotkami a slovy díků. Cítila jsem se pak opravdu poctěna a potěšena jako už dlouho ne. Ten starý prasák si liboval v zaučování nezkušených dívek. Nakonec jsem mu dala a dovolila víc než jakémukoli jinému muži. Naučil mě, jak se má správně kouřit palec u nohy, jak se olizujou a sají koule v rytmu srdce a spoustu dalších prasáren, o kterých se mi předtím ani nesnilo. Všechno o dvojité uzdičce, plivání do pusy, láskyplném proplesku i tahání za vlasy. Jak se má vylízávat pupík a co všechno se dá dělat s kolíčkem na prádlo. Udělal mě, že jsem vřískala jako mrouskavá kočka. Uměl to se mnou a nakonec mi strčil palec do řiti a přiměl mě ho oblíznout. To byl podle jeho slov zasvěcovací rituál, kterým se z dívky stává skutečná žena. Té noci jsem dosáhla mnoha orgasmů a byl to jednoznačně nejlepší sex mého života.
Když bude naše zápasení oboustranně příjemné a uspokojivé, můžeme ho zakončit pomilováním.
Sex však není záminkou ani podmínkou našich setkání. Může to být pouhý příjemný bonus.
Přikládám několik fotek, abyste si o mně a mé postavě mohli udělat představu.
Jen vážní zájemci, prosím.
























Jestli si myslíš, že na mě máš, zkus mě kontaktovat přes P.O.Box a domluvíme se, co a jak a jestli vůbec něco.
Vím, že se ti líbím a že bys mě rád dostal na lopatky, ale já se jen tak nedám!
Tak co, jdeš do toho?
Já jsem Dannie a čekám tu na tebe.

5 komentářů:

  1. krásné moc krásné super inzerát))

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Hola estoy interesado en el aviso le puedes dar mi email sobrinorechazado1983@gmail.com a Dannie por favor

      Vymazat
  3. ok já s tím nemám problém jestli chceš pošlem si foto přes email,mám sice 70kg 180 kg,je mi 28,chlap atletické postavy,ale věřím si na Tebe přijedu kamkoliv a realativině kdykoliv..Jestli chceš více na Dereck1414@seznam.cz se domluvíme,také mě to velmi vzrušuje a těším se jak si to rozdáme kdekoliv tělo na tělo boj na lopatky.Těším se ozvi se brzy!.Dereck

    OdpovědětVymazat