úterý 21. července 2015

V judistickém opojení

Mám rád, když jdou silné tlusté ženy v kimonech na doraz, pěkně tělo na tělo v nevaze, v boji na zemi.
Když cítí, že vítězství je blízko.
Kurevsky blízko.







To prostě nemá chybu.
To jejich věčné popotahování za pasy a za rukávy mě vůbec nebaví.
Teprve na žíněnce se pravda ukáže.








Chlapi v hledišti mezi diváky chtějí vidět chodidla přemožené, zkrocené  judistky.
Chtějí vidět znehybněných sto dvacet kilo živé váhy na lopatkách.









Nebo aspoň řádně uškrcenou.
















No tak dobře, nemusí být nutně metráková.
Ale musí to být boj.
Vášeň. Zaujetí. Preciznost. Nemilosrdnost. Ohromná touha po vítězství.























Protože vítězství je tak sladké.








A judo je tak krásný sport pro ženy.

6 komentářů:

  1. Opojení je správné slovo :) Celkem pěkně jsi to vystihnul. Mám rád judistickej boj na zemi, protože kvůli tomu časovému limitu je mnohem prudší a agresivnější bež třeba BJJ.

    OdpovědětVymazat
  2. docela dobré, a nevím to popotahování je asi normální když to občas vidím v TV :-) to k tomu patří no :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak celým cílem toho popotahování je plácnout co možná nejtvrději se soupeřkou o žíněnku. :) A to se počítá.

      Vymazat
    2. já vím že se to počítá

      Vymazat
  3. Švihnout s někým o žíněnku je moc rychlé ( i když efektní), já mám rád, když to není hned ipon, a ještě se soupeřka musí dodělat v držení.
    Fotky jsou to krásné, všimli jste si doufám, že jsou bez loga IJF? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to mám radši takhle. Držení nebo škrcení, pačení úplně nemusím. Fotek jsem si všiml, jsi šikula :-D

      Vymazat