neděle 6. prosince 2015

Maďarské ahoj

"Ahoj, já jsem Eve a bydlím v Budapešti."
"Ahoj, já jsem Frank a taky jsem z Budapešti."
Tak začíná zápas mezi mužem a ženou - a nutno podotknout, že se jedná o zápas zralé ženy a mladíčka, ještě skoro kluka, kterému teče mléko po bradě. Eve je silná, opálená a urostlá - je to pořádný kus ženské, žádná křehotinka. A zjevně si myslela, že toho puberťáka - který by mohl být klidně její syn! - snadno přemůže a dá mu za vyučenou. Nakonec s ním měla víc práce, než čekala, a zejména zpočátku ji Frank pěkně zlobil, ale nakonec se projevila její větší zkušenost a výdrž a zápas ovládla. Nakonec tedy zvítězilo něžnější pohlaví, ale bylo to po boji!










































A pro vážné zájemce o tuto tématiku tu máme i krátké video, abyste mohli posoudit, jak to vypadalo takzvaně naživo.




Já mám tyhle souboje generací moc rád, ať už v ryze ženském provedení, nebo v tomto mixed.
Dovedu si představit, že tuhle mamču Eve potkám v létě někde na pláži u Balatonu, jak se tam vyvalená opaluje na dece a já se slušně představím a naprosto seriózně jí navrhnu, jestli by si se mnou nechtěla jen tak ve vší počestnosti přátelsky zazápasit.
Nejspíš by na mě vytřeštila oči v nehraném šoku: "Jako jak zazápasit?"
Pak už by asi záleželo na vzájemných sympatiích a na mé výřečnosti a pohotovosti, aby mě neposlala předčasně do prdele.
No ale na konec by se z toho mohl vyklubat docela hezký zážitek na celý život.
Viď, Franku?

2 komentáře:

  1. krásný souboj a zápas hezky spolu zápasili, a ona je velmi krásná a má krásné tělo prsa a hlavně krásný pupík a je bojovnice, hezké .-)

    OdpovědětVymazat
  2. A nic jí nedaroval, to bylo na tom to nejlepší.

    OdpovědětVymazat