neděle 3. ledna 2010

Na Nový rok na blondýně


Věren přísloví, že jak na Nový rok, tak po celý rok, zavolal jsem Renátě, jestli by ke mně odpoledne nechtěla přijít, že bychom si mohli zazápasit.
Renáta byla moje sousedka, rozvedená, pěkná bloncka, o něco starší než já. Zezačátku se vymlouvala, že musí na nějakou návštěvu ke známým, ale přemlouval jsem ji do telefonu tak dlouho, až nakonec souhlasila.
Hned jsem přichystal v obýváku zápasiště a už jsem se nemohl dočkat, až přijde.
Že ráda zápasí, jsem se dozvěděl úplně náhodou, když jsem ji jednou na Silvestra opil u sebe v obýváku. Od té doby když má někdo z nás chuť, vyhovíme si.
Za dvacet minut zazvonila, ve dveřích jsme se políbili, popřáli si do Nového roku všechno nejlepší.
Šla se převlíknout do bikin, a pak už jsme šli na to.
O svátcích asi jedla hodně cukroví, přibrala a zlenivěla.
Měl jsem nad ní navrch a několikrát jsem ji pěkně dostal.




"Celý svátky ses jen válela před televizí, čuměla na přiblblý pohádky a cpala ses přitom cukrovím, co?" popichoval jsem ji a dobíral si ji.
"Pusť," funěla.
"Jsi z formy," podotkl jsem a slezl z ní.
"Dneska jsem na tebe neměla," uznala a štípla mě do stehna. "Ale počkej příště!"
Uklidili jsme obývák a pak jsem se spolu koukali na Mrazíka, zatímco venku za oknem padaly tiše a ochotně do začínajícího se večera sněhové vločky.


2 komentáře:

  1. mooc bych si chtel s renatou zazapasit. Co pro to musim udelat???? Adam

    OdpovědětVymazat
  2. Jó, i já bych si dal možná říct, kdyby mě hodně přemlouvala. :-)
    Jestli to myslíš opravdu vážně, tak zkus nějak kontaktovat Danube Women Wrestling, nevím, podle čeho si ty kluky k mixed zápasům vybírají. Třeba to je nějaká protekce, čert ví.
    Zatím se budeš muset spokojit s díváním na nějaká její videa nebo fotky. Jestli se ti líbí (mně taky), můžu ti slíbit nějaký další fotoseriál. Co ty na to?

    OdpovědětVymazat