pondělí 16. srpna 2010

Královská disciplína


Nebudeme si nic nalhávat, když uznáme, že kočičí zápasy (catfights) jsou tou nejtvrdší zkouškou dívčích a ženských charakterů, jakou si jen lze možno představit.
Když pomineme škrábání a kousání, jaké je možno vidět u různých pouličních zápasů prostitutek či nevybouřené mládeže v černošských ghetech, světové společnosti nám nabízejí jako formu nejurputnější ženské rvačky tahání za vlasy.
Má to tu výhodu, že se to obejde bez krve, což cenzura jen těžko snáší.
V následujícím souboji se utkaly Bridgette s Helgou.
A šly po sobě pěkně zostra, jak se račte sami přesvědčit.
















Jak by ne, vždyť šlo o hairpulling contest neboli souboj, kdy se protivnice tahají za vlasy ve snaze přimět svou sokyni k slzám a vzdání se.
Je to totální válka.

Mezitím se obě aktérky přesunuly na zem, zřejmě to považovaly za pohodlnější.











Pravda o nás samých k nám přichází skrze bolest.
A kočky to dobře vědí.














Tahle hra má svoje krutá pravidla: vyhrát může jen jedna.











Ta větší mrcha.

8 komentářů:

  1. super boj, skvělé tahání a skvělá rvačka, zápaas, jen tak dál, ale kdyby to byklo jako video, bylo by to lepší a erotičtější

    OdpovědětVymazat
  2. Uvažoval jsem o tom, jestli dát obrázky nebo ukázku toho videa. Nakonec jsem se rozhodl pro první variantu. Víc mě to baví.:)

    OdpovědětVymazat
  3. jo dobrej souboj, holky po sobě jdou opravdu tvrdě a to se mi líbí, hairpulling je můj oblíbenej u žen, holek, apod... víc takovejch videí a budu totálůně spokojenej a ještě ty zápasy nahoře bez, to se mi velmi líbí, ba mě to i trochu vzrušuje pohled na dvě zápasící ženy s prsama venku:-), asi sem divnej ale moc se mi to líbí takové zápasy žen-jsem Kája a jsem z Prahy, je mi 28

    OdpovědětVymazat
  4. Jenom trochu? :-) Mě to například vzrušuje velmi.
    No, je otázka, čemu se dá říkat "divné". Někdo je třeba zažraný do politiky. :-)
    Udělejte někde na diskotéce, kde jsou mladí, zápasy žen v bazénku, a uvidíte, jak se jim to bude líbit. Jsou všichni divní? Já bych řekl, že ne. Je to zábava, sranda, povyražení, něco nového, nezvyklého.
    Divní jsou spíš lidi, kteří ty, co se jim líbí třeba právě ženské zápasení, odsuzují. A říkají o nás, že jsme divní. :-)
    Prostě dneska si každý může najít to svoje, někdo sbírá známky, někdo láhve od vína, někdo třeba ženské kalhotky. Svět je různorodej. A místo je v něm pro všechny.

    OdpovědětVymazat
  5. pravda, takže abych top uvedl na pravou míru, velmi moc mě to vzrušuje, zápasení dvou žen, a hairpulling, ten úplně miluju, je to válka dvou holek, žen až do vyčerpání a to je hezké, krásnej a super boj a to doslova, jdou po sobě pěkně ženské a ta blondýna má navíc krásné tělo, chtěl bych být jedna z nich a zkusit si ten zápas s taháním za vlysy ale na druhou stranu se toho trošju bojím, že to bude bolet:-), ale hairpulling a nahoře bez , to sou mé nejoblíbenější formy zápasu dvou žen, holek, dívek apod.... a taky pak očičí zápasy, ty sou krásné divoké a tvrdé a holky se tam pořádně poperou a o to jde a nemusej se ani zranit u toho:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já vím jaks to myslel.
    Zkusím najít to video a dal bych z něj ukázku -speciálně pro tebe. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. krásnej souboj dvou krásných žen, tahání za vlasy je pro mě jak rituál je t rvačkasbez krve a to s mi líbí bavíéc majíé obě krásná těla a to se mi taky moc líbí, víc takovýchto videíí a obrázků a budu spokojený

    OdpovědětVymazat
  8. to by bylo fajn to video, a klidně i víc at se tím udávím miluju to, a miluju souboj dvou krásných ženských těl, a souboj holek vůbec, rajcuje mě to děsně moc, a mužeš i dát zápas nahoře bez, ale aby to bylo hodně bojovné a vyrovnané a delší abych si to řádně užil pokud taková vubec sou, většinou ta jedna je silnější o dost)))), byt ta druhá se snaží a hodně,a víc hairpulingových zápasů, at už videí tak i opbrázků, i obrázky sou vzručující, dík, čus

    OdpovědětVymazat