pondělí 5. srpna 2013

Král tělocvičny

V tělocvičně mě to baví. Tam jsem král.
Tam můžu legálně škrtit ženské a holky a prát se s nimi, jak se mi zamane.
Jsem trenér a trénuju reprezentantky.
Vždycky si vyberu nějakou, která se mi zalíbí a která je nová. Tu si pak odvedu stranou a učím ji, jak se má bránit držení. Třeba.
Učím je a připravuju na to, aby si zvykly na to být přemožené.
Přemáhat je mám v popisu práce.
Samozřejmě si při tom taky prohlédnu jejich chodidla.
A pak je pupčím třeba až do konce hodiny. Jsem na nich a bavím se s nimi, ptám se jich třeba, jestli mají kluka a tak, anebo co čtou za knížky. Přitom je držím pěkně znehybněné a ochromené, tak to mám rád.
Dávám jim zabrat, nic nemají zadarmo.
Holka po mojem pupčení je jako vyměněná.
Pupčím děvčata rád, dlouho, pomalu a důkladně, aby si to dlouho pamatovala.
Jsem na nich tak dlouho, dokud si na nich nevymůžu, že budeme kamarádi.
Jsou to přátelské, tréninkové výpupy. Rád je držím dlouho, až už úplně nemůžou, i když se vzdají.
Pokračuju dokud mé vítězství není úplné a dokonalé.
Vypupčím každou, ale poprvé to je nejkrásnější.
To se nejvíc vzpírají a snaží vzdorovat.




Karla mě nesnáší a prát se se mnou nechce, ale o to víc mě to s ní láká a baví.
A navíc má velké kozy - kozaté holky cvičím nejradši.




Při druhém pupčení už mi dovolila všechno a pak přeskočila jiskra, takže po třetím pupčení se ke mně nastěhovala.






Svěřila se mi jednou, že se jí moc líbí, jak jí pokaždé tak krásně celou přemůžu.
"Dáváš si na mě záležet, nespěcháš, užíváš si to, to se mi zamlouvá."




"Žárlím na všechny ty holky, které jsi přemohl už přede mnou a i na ty, které přijdou ještě po mně."
Jestli máš taky takovou radost z toho, že jsi silnější než ony.










No jasně.
Děsně rád zápasím s holkami. Ale s Karlou mám tu výhodu, že to je doma.
Takže to mám i se stříkáním.
Tomu se říká terno!

2 komentáře:

  1. nádherné no, a jak Karla zápasí ukaž s nějakýma jinýma ženama a nebo jak je cvičíš a trénuješ když o tom tak dobře mluvíš a kozy ty má Karla nádherné a i tělo a pupík no, s tou to musí být hezké zápasit.

    OdpovědětVymazat