čtvrtek 8. srpna 2013

VéVé Vládnou!

A je to Venku!
Členka Výkonného Výboru parlamentní strany Věcí Veřejných poslankyně Věra Vumlová (na snímku úplně Vpravo) Veřejně přiznala, že se Ve svém Volném čase oddává a Věnuje zápasení s muži!




Její stranický šéf a předseda Véček Vít Bárta nad tím Vyjádřil údiv, ale ihned projevil Vážný zájem o to její Videa s touto tématikou Vidět. "Věřím, že naše Věrka často Vítězí." Vzápětí jí hodil Výzvu k Vzájemnému zápasu za účasti médií. "To bych Vás asi musela nechat Vyhrát, pane předcedo," nechala se slyšet Vumlová.
Jak vidno z fotografie, Věra je Vlastnicí Velkých Vemen, a u žen tohoto typu Velikostí a rozměrů je Velmi žádoucí Vidět je zápasit. Koznatka z Věcí Veřejných by si zasloužila Veřejný Vydatný Výpup.
Sama Věra Vumlová se Vyjádřila o svém zápasení takto: "Mám ráda silné muže, když mě chlap umí například uškrtit, o to Víc si ho pak Vážím. Nejlíp mě ale stejně umí přemoci v posteli můj manžel, ten je na to Velký odborník!"

Sympatická tvrdohlavá koznatka z Věcí Veřejných ještě netušila, že ještě téhož odpoledne ji Vít Bárta Vypupčí, aby si dokázal svou Vůdcovskou převahu Ve Vedení Věcí Veřejných.
"Ano, je to pravda," potvrdil Novinkám.cz. "Utkali jsme se. Věra si asi myslela, že má dostatek zkušeností a že je dostatečně silná na to, aby nade mnou zvítězila, věřila si. Ale na zádech nakonec skončila ona. Byl to přátelský zápas, Věřím, že naše Vzájemné Vztahy zůstanou i nadále přátelské, Vřelé a budeme k sobě chovat úctu a respekt. I když jsem ji přemohl jako svini." Dodal Vít Bárta.
"Musela prosit o milost?"
"Samozřejmě."
"Byl to těžký zápas?"
"Věra je silná a macatá žena, dalo mi práci, než jsem prosadil svou.Pak už byla poslušná a hodná."
Věra sama k tomu podotkla:
"Myslím, že to byl poctivý a vyrovnaný zápas, nemám se za co stydět. I když v závěru si Vítek mohl odpustit, aby si mi sedl na obličej, to už jsem považovala za zbytečný projev jeho mužské ješitnosti."
"Tak jistě, Věra si musela uvědomit, že v zápase muže s ženou náleží vítězi jistá privilegia, která jsem si prostě nemohl odepřít, to snad chápe."
"Takže jsi se mě nesnažil pokořit a zesměšnit?"
"To v žádném případě, Věro. Jen jsem si vzal, na co jsem měl jako vítěz podle svého názoru nárok.Copak tvůj manžel ti nesedá na obličej vždycky, když nad tebou zvítězí?"
"Ne, nikdy."
"Nelži, Věro. A není snad pravda, že kdybys nade mnou vyhrála, udělala bys mi to samé?"
"To není pravda. jen bych tě vykozila jak malého kluka."
"Kdybych to věděl, tak možná schválně prohraju."
Pak se očividně spokojený a v dobrém rozmaru se nacházející Vít Bárta opět obrátil k novinářům.
"Výpup s Věrou se mi Velmi líbil. Rád bych si ho zase brzy zopakoval.Co ty na to, Věro? Dovolíš mi to znovu. Užili jsme si to oba, Viď že jo?"
"Vole," urazila se Věra a obrátila se k němu svým Vyvinutým pozadím.
Vít se za ní uznale díval, jak nasupeně odchází, a pak si posteskl:
"Tyhle macatky obvykle těžko snáší porážky. To je jev naší současné politiky, který bychom se měli snažit společnými silami Vymýtit."






"Ať klidně padne vláda - já si můžu s hrdostí říct: vypupčil jsem naši Věru. A to mi stačí."
"Takovouhle kozatici musí být radost držet pod krkem."
"To mi věřte, že ano. Myslím, že mi můžete závidět."

Novinkám.cz se posléze podařilo zjistit, že Věra Vumlová již dříve zápasila například s ministrem zemědělství Petrem Bendlem. Ten si tuto zajímavou životní zkušenost náramně pochvaloval.



"Navrhla mi zápas někdy na začátku volebního období, před projednáváním novely zákona o dojení krav," uvedl Bendl. "Tvrdila mi, že mě přepere. Že položí na lopatky každého odéesáka. Tak jsem ji vyvedl z omylu."
Vumlová ovšem Bendlův úspěch popírá.
"Nevyhrál. Vyhrála jsem já. Jestli tvrdí něco jiného, tak sprostě a účelově lže jak tiskne."
"Vzdala se, když jsem ji škrtil vlastní podprsenkou," krčí rameny Bendl. "Nebudu se k tomu už dále vyjadřovat, čeká mě teď zápas s Nagyovou, musím se na něj dobře připravit."



Posléze vyšlo najevo, že Věra Vumlová sháněla soupeře dokonce i na sjezdu Věcí Veřejných, kde byla zvolena do funkce místopředsedkyně. Její nabídka prý zněla: "Když mi dáš hlas, můžeš si vybrat, jestli bahno, olej nebo žíněnka, ve vší počestnosti."

Smutná a znechucená Věra Vumlová po potupné porážce od Bárty.



Krátce po osudovém střetu právě s Bártou rezignovala na svůj post místopředsedkyně Věcí Veřejných a vydala se na profesionální dráhu zápasnice, která jí podle svých slov "přináší mnohem víc radosti a potěšení než ta zkurvená politika, kde každý s každým jenom sprostě vyjebává."




I učitelky hudby na základních školách si umí splnit své tajné sny.

Žádné komentáře:

Okomentovat