pondělí 2. září 2013

Blondýna proti zrzce

Co se stane, když se utkají zrzka s blondýnou, se můžete přesvědčit na vlastní oči.




Ale popořadě.





Shay v červených pumpkách byla řiťatější, starší a působila zkušeněji.




Pupčení hned na úvod nemůže uškodit.

































1:0.











Máš ráda škrty, děvče?


























A je to celý.




























Vůbec se neumíš prát. Jsi leda tak smíchu, huso.









Dáme ti okusit vlastní medicínu. Jak se ti to líbí?
















To ti vyšlo náhodou, ty couro. Těš se na odvetu.




Á hop!








Pomoc!





Tak ty prý ráda škrtíš, jsem slyšela...



































Paráda, viď?




Moje bearhugy (medvědí objetí) jsou pověstné, holčičko!



























Mám dost.





















A to ještě není všechno..!







Ještě si užij finále!
















A závěr patří mistryním...aneb ukřižování nevinňátek.














Já jsem tu boss, děvko.
Budeš držet hubu a poslouchat.

1 komentář:

  1. krásný zápas, akorát ta bloncka si moc myslía má výhodu že je těžší, kdyby nebyla ona by prohrála, jinak je to tak na stejno, obě potetované a obě maj piersing,a nebyl to fér zápas od blondýny.jinak se pěkně prali holky no pěkný mač zápas vlatně jich tam je několik hned no), mě je sympatičtější ta zrzka tady z těchto dvou))

    OdpovědětVymazat