neděle 1. září 2013

Dívka z obálky

Je to dobré, Karla James už se zase nechává fotit nahoře bez.
Mnohé z nás smrtelně vyděsilo, když po nafocení několika excelentních sérií pro hanbatý časopis Score, tato mimořádně obdařená Britka oznámila odchod ze scény a chuť žít "normálním počestným životem".
Vrátila se domů do Yorkshire, kde chví.i sekala dobrotu.
Kromě pár odvážnějších snímků ze svého soukromí a z různých párty publikovaných na svém Twitteru nám toho v poslední době moc neukázala.
Ale když je vám 25, jste hezká jako obrázek a máte velké kozy jak Věstonická Venuše, dlouho to nemůžete vydržet a odolat lákavým nabídkám na focení...
Takže prsatou Karlu, která má motto "Jsi příliš hezká na to, abys byla sama - Jsem příliš hezká na to, aby mi chlapi lhali, podváděli mě a bili mě" nakonec přemluvili.
A stálo to jako vždycky za to.






Cestou na natáčení byla ještě trochu nervózní. Ale pak se uklidnila a bylo to boží.






Karla ví, jak na muže udělat dojem.
Někdy i hluboký.




Chtěl bys mi udělat dítě?
Anebo máš prostě jen žízeň?





Tak si rychle vyber - prdel nebo pusa? Záleží jen na tobě.





Chtěl bys mě učurákovat mezi kozy?




Líbím se ti takhle? Chtěl bys mi umýt záda?





Probouzí v mužích žádost nebo ctižádost?















A příště už hezky s čurákem.
A pěkně do pusy i do prdele.
Ať to má nějakou úroveň.





Jenže dostat mě není tak snadné, jak by se mohlo zdát.
Jsem hrdá a silná a nechci se jen tak vzdát.





Víš, chlapče?






Nemůžeš se na mě vynadívat, co?





Se mnou by to byla dobrá stříkačka.
Vydatná, hojná a šťastná.
Můj bývalý mi vždycky při dupačce strkal oba palce do pusy. Dokud mě neulovil, tak tomu vždycky říkal, sviňák jeden. Ale věděl, jak na mě, uměl mě pěkně pokořit.
A kde je teď on a kde já?
On pod stolem ožralý v hospodě a já na první straně časopisu.





Já jsem vítězka.
Od přírody.

3 komentáře:

  1. je nádherná krásná prsa, výstavní no, a to tělo a oči, krása no))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta maličká ta je má, ta je má, ta je má... Ta je teda má. :-) Hlavně ty oči. :-))

    OdpovědětVymazat