čtvrtek 29. září 2016

Zralá žena na lopatkách

Moje fyzioterapeutická instruktorka je zralá žena, přes 40, žádná vyjuchaná puberťačka.
Chodil jsem k ní na rehabilitace po tom, co jsem si vymknul kotník, starala se mi o kondici.
Dobře jsme si i popovídali, o soukromí, rodině, dětech a podobně. Byla mi sympatická, ale občas mě lehce provokovala. Já s ní taky semtam zaflirtoval, perfektní relax po úmorných jednáních v práci.
Jsem zámožný podnikatel, ale pohybu moc nemám, takže jsem její občasné popichování bral jako výzvu a jednou jsme se v tělocvičně do sebe cvičně pustili.
To jsem si vždycky přál, zazápasit si se zralou ženou, zkušenou a okouzlující.
Možná si myslela, že takového pupkáče vyškolí levou zadní.
Ale to se docela spletla, holubička.






































































Jo!
Nakonec jsem ji dostal.
Bylo to lepší, než kdybych zahnul manželce.

Žádné komentáře:

Okomentovat