pondělí 9. listopadu 2009

Sexy lištice



Jednotné číslo - liška.
Množné číslo - lišky, lištice.


Společnost Foxycombat má sídlo v Brně, zaměstnává holky z Česka, ale i ze zahraničí, a vznikla poměrně nedávno - v roce 2007.
Přesto se však už stačila etablovat a získat si své věrné příznivce.
Důvod je zřejmý.
Jejich zápasnice jsou skutečně krásné.
Jsou to kočky. Možná provádějí nábor mezi modelkami, nedivil bych se.





Jejich stránky jsou exkluzivní, nablýskané, spousta fotek v opravdu vysokém rozlišení.
Jen mi tam trochu chyběly nějaké ty free samples ukázky, které jsou u velkých a známých společností naprosto běžnou záležitostí - slouží totiž jako ochutnávka a dokáží případné zájemce pěkně navnadit.




K celkovému příznivému dojmu se vloudila jen maličká vada na kráse.
Nedávno jsem si emailově korespondoval s jejich producentkou Hanou a ta mne ujistila, že k tomu, abych mohl shlédnout jejich skvělá, opravdová videa, budu potřebovat peníze, opravdu hodně peněz.
Protože chudáky, to oni rozhodně nepodporují.
"Musíme vás pěkně odrat, napakovat se na vás, rozumíš?" sdělila mi. "Z čeho jiného mám platit našim holkám, když ne z vašich kapes?"
Odpověděl jsem jí, že chápu.
Rozloučili jsme se jako přátelé, kteří vědí, že se nejspíš dlouho zase neuvidí.

Ještě téhož večera jsem si na netu našel dvě jejich videa.
Hryzalo mne sice trochu svědomí, že nedávám jejich holkám vydělat, ale na druhou stranu mne hřálo vědomí, že existují i lidé, kteří si podobná videa sdílejí a vyměňují mezi sebou, protože se jim nechce platit tak hříšné peníze.




Holky si holt budou muset vydělat na někom jiném než na mě.
Nepochybuju, že se jim to podaří.
Mají totiž - mimo jiné - inteligentní chodidla.

8 komentářů:

  1. Jako Brňák se chci zeptat - asi čistě náhodou není možný se zúčastnit, byť třaba jen jako divák?
    Jinak parádní blog, pochvala!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za komentář, už jsem si tu pomalu připadal jako sirotek. :-)
    Myslíš zúčastnit se jako divák nebo třeba jako zápasník? Hm, můžeš to zkusit a napsat jim, třeba to možné je. Některé společnosti to tak dělají. Ale nepochybuju o tom, že být divákem je placená služba. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. A být zápasníkem? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajít? Myslím, že to není veřejné (škoda). Na mail mi odpověděli, že nikoho neshání, nu co se dá dělat...

    OdpovědětVymazat
  5. No, je fakt, že FoxyCombat jsou zaměření převážně na ženské zápasení, mixed do jejich edičního plánu zřejmě moc nezapadá (což je velká škoda). Asi jsou děvčata plaché... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Chci se zeptat, je možný vůbec stáhnout nějáký zápas z ČR a platit korunama, koukal sem, že tam nikde není placení naší měnou? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem od nich nic nekupoval, ale kreditní kartou by to mělo jít v pohodě. Pokud máš účet, můžeš směle utrácet. Akorát si musíš nakoupit ty jejich tokeny, aby tě mohli ještě víc oškubat.

    OdpovědětVymazat