úterý 3. listopadu 2009

Silný stisk


Místo další věty na mě skočila.
Než jsem se stačil vzpamatovat, měl jsem ji na krku.
Měla pěkně silný stisk.




"Jestli tě nedokážu přesvědčit argumenty, dokážu to silou!"
Moje přítelkyně byla hodně akční.
Toho dne jsme řešili zas nějakou prkotinu.




Myslím, že cosi ohledně ženské emancipace.
Což o to, emancipovaná byla dost.



V zápalu boje jsme se přesunuli na podlahu.
Byl jsem chytřejší než ona, takže si svou převahu musela dokazovat jinak.



Na někom si svůj vztek vybít musela.
Miloval jsem ji, aby bylo jasno.



Naše hádky neměly dlouhého trvání. Obyčejně vydržely tak do večera.
Už jsem se nemohl dočkat, až se zase budeme usmiřovat.



Na to, až si ke mně zase vleze pod peřinu, bude mě hladit po břiše a kňourat, že to tak nemyslela, že mi nechtěla ublížit, že jsem její mazlík.




Pak mi olízne chodidlo, usměje se na mě (jakoby omluvně, abych jí odpustil, že to je silnější než ona) a začne mi sprostě ocucávat palec na noze, čímž si mě definitivně získá.


A já jí všechno odpustím.

Žádné komentáře:

Okomentovat