neděle 25. dubna 2010

10 000

Tak během dnešní noci nebo nejpozději zítra bude mít tenhle web 10 000 návětěvníků.
Páni, kdo by to byl řekl?
Zakládal jsem ho o prázdninách, v červenci 2009, takže funguje - jakžtakž - skoro rok.
Vůbec jsem netušil, že se sem koukne tolik lidí - někteří sice možná omylem, ale i někteří, co to tu budou sledovat pravidelně.
A z 84 zemí!
Takže bych vám všem chtěl poděkovat, že jste si dali tu práci a protrpěli jste ty výplody, kterými vás na CATFIGHTS ZONE velmi nepravidelně častuju.
Zpočátku jsem to dělal spíš pro sebe, pro své vlastní potěšení, ale časem se to změnilo na jakési nutkání a téměř povinnost: sakra, už bych zase měl něco nahodit. Třeba to pár lidem udělá radost.
Kulaté číslo by se každopádně mělo nějak oslavit. (Narozeniny webu jsou také v nedohlednu).
Ale jak?
Co vymyslet?
Co byste tak chtěli?
A co bych chtěl já?
Ale třeba na nějaká jubilea ani nejste (stejně jako já), takže to necháme prostě tak.
A budeme si přát, aby tenhle web oslavil co nevidět další kulaté číslo.
Třeba 100 000.
Já vím, dělám si legraci, to se nestane.
Může se stát sto tisíc dalších věcí. Přestane mě to bavit, nebo mě přejede parní válec, nebo mě unesou mimozemšťani, co já vím...
Ale do té doby se budu vždycky snažit dodat sem aspoň pár příspěvků za měsíc.
Protože ženské zápasení si to zaslouží.

Žádné komentáře:

Okomentovat