středa 24. dubna 2013

Plážový spor(t)

Když se do sebe na bazéně pustí dvě rozlícené těžkotonážnice, není o kvalitní erekce nouze.
Obzvláště když se jedná o pěkně vypasené svině.
"Nechte je, krávy, ať se pobijou!"
"Baywatch nebo Bitchwatch?" řehoní se někdo v narážce na seriál Pobřežní hlídka.















































A plavčíci by je chtěli zachraňovat bez ohledu na tonáž.
"Hej, sumo jak prase."
"Nahrál jsem to na mobil a nahodím to večer na youtube, paráda."
Nejradši by se zapojili taky a nasadili té silné a špekaté, hezké brunetě kravatu, dokud by se nezklidnila a oni by ji ochromenou neodtáhli pryč, kde by na ní dva až tři pokračovali.














Ta závěrečná fackovačka, po které se ta se světlejšími vlasy vzdala, stála fakt za to.







Bylo to zkrátka maso jak z Amériky.

3 komentáře:

  1. nádherná rvačka zápas, až mi se z toho postavil, akorát ještě mohli být jen ve spodním prádle to by bylo ještě zajímavější ale že po sobě holky šly, asi se neměly rády no,a ten slogan je dobrej jen je nechte krávy at se pobijou,dal bych tam spíš at se poperou to zní lépe, protože s efakt perou a krásně no, a že sou při těle mi nevadínaopak to mám rád, i kozy byly venku paráda.miluji když s eženské peroua je to tvrdé a neítostné.jen tak dála kdyby k tomu bylo i video byl bych štastnýý.., už s eperou už se perou ženské tlusté ale krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že jsem tě učinil šťastným. ;-)

    OdpovědětVymazat