středa 31. července 2013

Můj brácha má príma bráchu

Stará moje staršího bráchy mě pěkně srala už delší dobu.
Byl jsem v šoku, když si ji poprvý přitáhl domů. Kam dal voči? Tuhle blbou brécu že chce pojmout za manželku?
Byla úplně blbá, šíleně namyšlená a tlustá jako svině před porážkou.
Byla jen o tři roky starší než já, ale neustále mi dávala najevo, že jsem ještě dítě.
Už jsem to nemohl dýl vydržet!
Jednou když si válela špeky na zahradě a opalovala se, jsem ji překvapil a začal jí krotit.
Držel jsem tu píču dobře - nemohla se ani pohnout.
Nadávala mi a zuřila z plna hrdla a já se pásl na její bezmocném vzteku.
Měl jsem ji na zádech a ona se neuměla osvobodit a uniknout.
Funěla a hekala a stukala, pištěla a kvičela, až se mi z toho postavil ocas.










Držel jsem ji v ukázkovém chvatu znehybněnou. Byla moje!
Potom začala kroutit zadkem a vzpínat se na něm.
Měl jsem co dělat, abych ji udržel. V její prdeli spočívala všechna její síla.
Věděl jsem, že když si podmaním ji, bude moje celá.





Nebyl to klasický výpup, ale něco, co se mu hodně podobalo.
Pro ni to bylo velice potupné, o tom jsem nepochyboval.
Byla větší a těžší než já, přesto jsem ji přemohl.













Odrazil jsem její dva nápory s největším vypětím.
Prudce jsme oddechovali.
Nevěděla si se mnou rady. Neuměla mě ze sebe setřást. Byl jsem silnější.
Jen nerada se smiřovala se svým trpkým údělem.












Pak se mi ji podařilo chytit mezi nohama.
Provlékl jsem jí ruku mezi masitými stehny, dlaň na jejích hýždích.
Byl jsem král!
Že bych se jí dostal na kobylku tak důkladně,s tím jsem ani nepočítal!











Měl jsem ji, svini vypasenou.
Byla v mé moci.
To se mi moc líbilo.












Závěrečný triumfální výpup z očí do očí jsem si samozřejmě nemohl nechat ujít.
Chtěl jsem se na ni posadit.
Zasloužil jsem si to.







Dostal jsem ji a oba jsme to věděli.
Zkrotil jsem ji jak se patří!
Seděl jsem jí na kozách a cítil se fakt dobře.
Doufám, že brácha můj výkon řádně ocení, až se to dozví.

1 komentář:

  1. tak určitěěě, krásný zápas, jen je škoda že nebyla méně oblečená líp by to vyznělo a i ta porážka její

    OdpovědětVymazat