pondělí 1. července 2013

Svině bahenní

Spolužačka mojí přítelkyně ze střední je "full figured" modelka spodního prádla, která si přivydělává ještě jako zápasnice v bahně. Prý jí to moc baví. Hlavně s chlapama.
Bahňačky mám rád. Imponuje mi jejich odvaha a kuráž dát všanc svoji pověst a kůži na veřejnosti.
Celé je to pojímané jako show a "jenom jako", ale čas od času se vždycky najde zdatný soupeř, nepříjemný zkurvysyn, který se jí chce a umí dostat na kobylku a dá jí to před diváky "pěkně sežrat".
A to jsem já. Já jsem ten, který bere zápasení vážně a prestižně a jdu do toho tvrdě a naplno.
Rád bych ji vyzval.
Ta svině by si zasloužila menší lekci.












Zatím zápasím jenom s mojí starou.
Pak mi udělá večeři a čumí na romantické seriály.
A to mě dost vyčerpává, uznejte sami.














Svoji starou jsem už ale přemoženou viděl, ji ještě ne.
Simono, těš se!
Mému pomalému postupnému výpupu neodoláš ani ty!

1 komentář: