úterý 11. února 2014

Která to byla?

Kdo byli aktéry tohoto soukromého zápasu, ve kterém očividně zvítězil muž nad ženou?
Do tváře jim nevidíme, zbývá tedy hádat.
Můžete si tipnout.





a) Kanadská webkamerová hvězda, která si nechává říkat Princessa a její fanoušek, který byl vylosován z mnoha vážných zájemců. Pupkatá vorvaňka má prý ráda, když jí někdo strká prst či palec do pupíku. To na ni platí ze všeho nejvíc.








b) Amalía Karin Fernandes, brazilská XXL plus size modelka a její manžel a otec dvou dětí, když jí z legrace trestá za to, že jednou připálila oběd. "Sláva už jí někdy moc stoupá do hlavy, potřebuje uzemnit a uvědomit si, že její místo není na módní přehlídce, ale u plotny a v mojí posteli. Jestli vyžaduje důkaz mojí lásky - tady je. Toužím po ní a chci ji, jakmile přede mnou zavrtí tím svým zadkem. A ona to moc dobře ví."








c) Poněkud vypasená dceruška Haley Hasselhoff se svým slavným tatínkem Dejvidem, který se rozhodl vyzkoušet otcovskou domluvu a změřit si své síly se vzpurnou dcerunkou, když ji překvapil ve svém pokojíčku. Lákalo ho to už dlouho. Vzpomněl si na mladá léta, kdy v Pobřežní hlídce podobně zkoušel nové plavčice a někdy i zákaznice. Když Haley začala rebelovat a brát drogy, zakročil. "Občas potřebuje výprask, aby věděla, kdo je doma pán a že musí poslouchat."








d) Shellie Zimmerman, manželka kontroverzního policisty George Zimmermana, který v údajné sebeobraně zastřelil černocha, na jejich večerních radovánkách, které si George tajně nahrával na youtube.
Později se s ním rozvedla. "Přišel s tím krátce po svatbě. Dlouho mě přemlouval, až jsem svolila. Zápasili jsme spolu v ložnici a on nebyl spokojený, dokud mě nakonec nedostal na záda. Seděl na mě dlouho, i půlhodiny, a zlehka mě fackoval a škrtil. Rád mě ovládal, bavilo ho, když jsem byla "jeho", přemožená a on na mě. Přemožená jsi nejlepší, miláčku, říkal mi často. Byl to sviňák, rád dělal věci, které jsem nesnášela. Jednou jsem se mu svěřila, že bych nesnesla, kdyby se někdo cizí dotýkal mých chodidel a že jsem lechtivá a on mě od té doby za ně chytal, škrábal mě na nich, kousal mi patu a olizoval mi chodidla a cucal palce u nohou, až jsem se málem počurala. Už o svatební noci se choval nějak divně, zničehonic mi přetáhl punčochu přes hlavu a obličej a chtěl, abych se s ním milovala tak, že ho to vzrušuje.Celkově to byl úchyl jak prase. Ale uměl mě udělat, byl z mých špeků celý pryč."








Tak co myslíte, kdo byl ten objemný úlovek v ponožkách?

1 komentář:

  1. těžko říct, tipoval bych bud a nebo b ,je to určitě bruneta, zkusím b

    OdpovědětVymazat