středa 8. října 2014

Úlovek přes seznamku

Zcela nečekaný úlovek se mi podařil, když jsem jednou jen tak z legrace zabrousil na server Badoo, který umožňuje najít přátele ve svém blízkém okolí, o kterých ani nevíte, že taky hledají přátele, a který funguje i jako seznamka pro nezadané.
Dal jsem vyhledat účastníky, jestli někdo náhodou není přímo z mojí vesnice. K mému překvapení na mě vyskočilo asi pět jmen, a co bylo nejhlavnější - byla tam i jedna holka.
No holka...32, ale kus ženské!
Jana se mi vždycky líbila, ale styděl jsem se ji oslovit, natož se s ní dát do řeči - byla na mě až moc macatá, při sobě. To mě na ní zároveň ale i nevysvětlitelným způsobem přitahovalo a lákalo. Jaké by to asi bylo, kdyby na mě vlezla... nebo já na ni? Obličej měla pěkný, nebyla to žádná ošklivka, ba právě naopak - na tak tlustou dívku měla až nápadně hezký obličej. Byla okatá a ráda se smála od srdce - většinu času však působila nesměle, až ostražitě, jako by se bála posměšných poznámek na svou nadměrnou váhu. Někdy měla až hádavý výraz - jakoby se chtěla bránit útokem. Často jsem uvažoval, jestli už někdy s někým dupala, jestli už si někoho připustila k tělu, na ty své špeky. Nepochybně na světě existují muži, které právě její proporce neodolatelně vábí a podobné kusy s oblibou vyhledávají...
Taky byla o dost mladší, asi o 8 let, takže jsem ji nikdy nebral moc vážně na vědomí... Dokonce mi pak jednou řekla máma, že se jednu dobu dost kamarádila s mojí ségrou! No to mě teda dorazilo. A předem odradilo, musím se přiznat. Vždyť nebylo možné, abych se dal dohromady se ségřinou kámoškou, vždyť ta by mě pomluvila, jak by se jen dalo. Zapomněl jsem zmínit, že k ségře nechovám zrovna nejvřelejší vztahy, v dětství mě šikanovala a strašila a když jsem jí vyplácel z našeho baráku, ztropila téměř hysterickou scény. Naštěstí se odstěhovala a bydlela teď v nějaké řiti, vdala se a naše antipatie se zmírnily.
Ale byl jsem zvědavý - a shodou okolností jsem ji právě před pár dny potkal, když jsem jel do sámošky pro kobzole s vuzkem. Taky tam čekala, vypadalo to, že s orcem. Zdálo se mi dokonce, že po mně potají házela očkem, jakoby věděla, kdo jsem, tedy bratr její kamarádky, ale neměla zájem si se mnou vůbec promluvit.
Jaká byla tedy má radost, když jsem si v kolonce Rodinný stav našel její vyjádření Jsem nezadaná.
Že by ji ještě nikdo nepoložil na krovky? To se mi skoro ani nechtělo věřit. Že by byla tak vybíravá, odmítala všechny nabídky a čekala na toho pravého prince, až pro ní přijede na bílém koni?
Hned následující řádek jejího dotazníku mi však doslova vyrazil dech. V kolonce Mám zájem o jsem nevěřícně četl: Z chlapů se mi líbí můj opak- štíhlí vysocí, ale každý člověk má své kouzlo. U kamarádů je mi to fuk... Dost se mi líbí i jeden kluk, co bydlí ve stejné vesnici jako já - dokonce znám jeho sestru, představte si to! Ale myslím, že se mu tlusté holky nelíbí, tak proč se zbytečně ztrapňovat...
Chvíli jsem to rozdýchával. Ohromně mi to zvedlo sebevědomí, těšilo mě, že si na mě holka myslí, ale nedoufá, že by pro mě byla dost dobrá. S tím by se už dalo pracovat... Pro jistotu jsem si ho trochu pohonil, s pohledem na její profilovou fotku. Skoro bych ji na ní nepoznal, teď měla myslím tmavé vlasy. Tady byla blondýna, vytřeštěné modré oči při typické domácí selfie... Tak co holka špekatá, nechala by ses ode mě vydupat? Šel bych na tebe pěkně zezadu, opatrně, nejdřív bych tě pohladil po chodidle, a jestli bys neucukla, chytil bych tě za palec u nohy, pěkně na levé i pravé noze, za oba současně... A pak už bys mě měla pevně přitisknutého na své velké macaté zadnici, líbilo by se ti to, uvidíš...
Uklidnil jsem se (už se mi chtělo stříkat) a četl dále.
Orientace: Jsem heterosexuální.
No bodejž bys byla lesba, i když tyhle tlustice, když si neumí najít kluka, často skončí u nějaké podobné brécy a nechají se ukecat, že si vystačí samy...
Vzhled: 160 cm, 90 kg (kdo ví, jestli sis pár kil neubrala, ty jedna mrško), trochu při těle (no trochu, dost!), blondýna a modré oči.
Bydlím: S rodiči
No to se nediv, holka, že jsi ještě nevymrdaná květinka. S fotříkem za zády to není ono. Kdoví, jestli tě doma ten starý prasák potajmu nešmíruje a nenabíd ti už někdy, že ti ve sprše umyje záda... Beztak jo.
Děti: někdy v budoucnu.
No ve 32 už máš holka nejvyšší čas. To se samozřejmě ale do inzerátů moc nepíše, aby nebylo hned jasné, že se chce usadit a myslí to vážně. Potenciální uchazeč a zájemce o špeky by se mohl vyděsit a utéct ještě předtím, než by něco bylo.
Kouření: Proti kouření
To jako, že nerada klečíš před svým vyvoleným? Určitě jsi cudná, ale já už bych tě naučil, jak správně masírovat koule v dlani, a jak se laská chlapův řitní otvor ukazovákem. Jestli ti doteď nikdo nenastříkal sperma do obličeje, tak se mnou bys to jistojistě zažila.Chceš přece, abych byl šťastný?
Pití: Společensky
Kurva, kde na ty výrazy chodíš? Já už bych tě naučil chlastat! Alkohol je nejlepší uvolňovadlo. Pití tu existuje z jediného důvodu - aby byly baby povolné! A po pár vodkách počítám, že by se mi jevila tvoje prdel jako naprosto neodolatelná. A až by ses cákla i ty, naučil bych tě pár pikantních prasáren, o kterých se ti ani nesnilo. Abstinenti jsou hovada neovládané!
Vzdělání: Středoškolské
Takže nejsi úplně blbá. Na utírání hajzlů jsi moc hrdá, to se mi líbí. Zoufalky mě odpuzují.
Jazyky: Anglicky (začátečník), německy (pokročilý), česky (rodilá mluvčí)
No mě zajímá hlavně, jak ho máš velký a růžový, až ho na mě hezky vyplázneš a jestli si ode mě necháš strčit prsty do huby, to mám totiž mocinky rád a děsně mě to rajcuje. Budeš muset být hodná a poslušná, jestli si mě budeš chtít udržet, abych ti neutekl za jinou. Palec v hubě je základ dobře fungujícího vztahu. Nejdřív jeden, ale pak budem postupně přidávat. Už se těším na to, jestli to dojde až k poctivé grcačce. Nemůžu se dočkat, kam až budeš ochotna zajít. Udělal jsem takhle už dvě holky před tebou - a oběma se to nakonec líbilo.
Práce. Sestra/ošetřovatelka. Mám slušný příjem.
Ideální! Ošetřovatelky mají ten svůj neukojený mateřský komplex, takže se u ní budete mít jako v bavlnce. A ten dovětek, že není žebrák, je jasná lapka, vějička pro nefachčenka - já uživím nás oba, i když se budeš jen poflakovat, válet a chodit po hospodách. Takže něco přímo pro mě!
Ještě téhož večera jsem se zaregistroval a dal s ní řeč.
Smluvili jsme si schůzku, donesl jsem jí kytku, zašli jsme si do kina, do divadla, vyjeli na kole, zašli na výlet...
A byla moje.
Byla jako v sedmém nebi, úplně se rozplývala. Ještě nikdy o ní neprojevoval žádný kluk takový zájem, neobletoval jí a neposílal dárky. Chatovali jsme jako diví, ale většinu času jsme trávili u nich na pohovce, když rodiče nebyli doma. Poprvé jsem ji povalil přesně tři týdny po naší první osobní schůzce.
Dával jsem si na ní záležet, nespěchal jsem, masíroval jsem ji a kousal, olizoval záda, líbal na krk a žužlal její ušní lalůčky, strkal jí prst do pupku, dokonce si ode mě nechala ocucat palec u nohy, při čemž se skoro udělala! Poté už na mě vypínala zadek jedna radost, bez bázně a hany, nestoudně, vyzývavě a sebevědomě.
Nechala si ode mě naplácat a když mi rozdováděná a celá zrůžovělá a zadýchaná začala oddaně olizovat rýhu mezi půlkami, věděl jsem, že je vše na dobré cestě.
Měla se mnou čtyři poctivě vykřičené orgasmy za jedinou noc, byla opravdu mimořádně nadržená a vášnivá. byla opravdový poklad.
Ještě než usnula jsem jí navrhnul, co by říkala tomu, kdybychom si někdy jen tak z legrace, přátelsky zazápasili. Souhlasila a hned nato vyčerpaná, zpocená a šťastná usnula.
Objal jsem ji kolem pasu a majetnicky se přivinul k jejímu macatému zadku, který dostal co proto, a za chvíli už jsem taky chrápal.
Příštích pár dnů nic nebylo a schválně jsem jí nic nepřipomínal, netlačil jsem na ní. Chtěla jen dupat, o nějaké zápasení neměla zájem, ale když viděla, jak moc o to stojím, nakonec svolila. Koupil jsem pro ní jasně červenou zápasnickou kombinézu - ani nevíte, jaká byla fuška sehnat její velikost! - a když nastal mnou dlouho očekávaný den D, odsunuli jsme v obýváku křesla na stranu a nastoupili proti sobě na starém opelichaném koberci neurčité barvy.
Byl jsem vzrušený na nejvyšší možnou míru. Konečně se mi splnil můj sen.
Upozornil jsem ji předem, že to bude sice přátelský zápas, ale že jí nic nedaruju a nebudu ji šetřit. Věděl jsem, že je silná a že má výdrž - zkušenost ze sexu - na svou nadváhu byla i překvapivě mrštná.
Trochu se usmívala, jako by si připadala trochu směšně, ale zároveň nevěděla, na čem je a jaké to bude. Byla trochu nervózní.
Jak začnem?" zeptala se mě nejistě.
"Dolů, na zem," ukázal jsem jí, a když se přesunula na všechny čtyři, na nic jsem nečekal a neočekávaně skočil za ni a pevně obejmul kolem pasu.
"Ty parchante, ty podvádíš!" zasmála se a pokusila se uvolnit. Já jí to však nemínil dovolit. Držel jsem jí pevně v parteře, aby nemohla vstát, a spočíval na ni plnou vahou. Byla to moje oblíbená pozice, rád jsem určovat tempo a průběh zápasu. Počkal jsem, dokud se neunavila a pak jsem jí chytil do dvojitého nelsonu.
To už ztěžka funěla a oddychovala, stejně jako já. Počáteční slovní špičkování a vtípky šly stranou, oba jsme se plně soustředili a koncentrovali na náš zápas. Ona se chtěla uvolnit a ztrestat mě za můj manlý podraz, já si chtěl uchovat svou výhodu co nejdéle, utahat jí, lézt jí na nervy co nejdýl , znechutit jí a naštvat ji - nazlobená soupeřka totiž dělá chyby a přestává být opatrná, čehož jsem hodlal co nejlíp využít.
No co vám budu povídat - byla to nádhera. Nejúžasnější zážitek mého života. Splnil se mi sen. Byl to překrásný, dlouhý, vysilující, vyrovnaný a napínavý zápas. Bojovala urputně jako lvice, bránila se ze všech sil, ale o to sladší byl pocit, jak jsem nad ní postupně získával převahu, kousek po kousku, dokonce se mi podařilo zkombinovat její znehybnění se škrcením, které jsem umně prodlužoval, vždy jsem jí nechal chvilku nadechnout a už ji zase dusil, dokud úplně nemohla, dokud už neměla dost, a já ji dostal na záda, zalehl a přemohl, přesně podle svých představ.
Celý scénář a průběh našeho zápasu bohatě naplnil mé nejbujnější a nejsmělejší představy. Boj trval jen asi patnáct minut, ale já měl pocit, jako bychom zápolili celé dlouhé hodiny.
Přepral jsem tuhle nádhernou velkou silnou tlustou holku, která byla shodou okolností moje stará, dostal jí, přemohl a vypupil ji jako neposlušnou vzpurnou prasnici, jak zákon káže.
Nechtěla se vzdát, ale já jí oznámil, že mám času dost, a že na ní vydržím sedět celé hodiny, záleží jen na ní.
"Tak jo, vzdávám se," zafuněla nakonec rezignovaně.
"Co? Neslyšel jsem - řekni to ještě jednou," škádlil jsem jí. nechtělo se mi z ní slézt. Byl to parádní výpup - precizní, vydatný, nesmlouvavý. Málem jsem se u něho udělal, jak moc jsem byl vzrušený. Péro mi stálo jak námořníkovi v přístavu po cestě kolem světa. Byl jsem nadmíru spokojený a šťastný, že se mi povedlo zvítězit. Věděl jsem, že od teď nad ní budu mít psychologickou převahu a výhodu, kdykoliv se v budoucnu ještě utkáme. Kdyby vyhrála ona, bylo by to pro mě stejně špatné. Já si na ni věřil . Už jednou jsem to dokázal, kdežto ona byla zmítána nejistotou - je silnější, tak co s tím můžu dělat?
Díval jsem se jí zblízka do očí a co nejdéle jsem si vychutnával svou převahu.
"Líbí se ti to, co? Chtěl bys mě celou ovládnout," začala mít už zase dobrou náladu, po prvotní mrzutosti. "Celou mě ovládat."
"To si piš, že jo," políbil jsem ji zamilovaně na čelo a pak se přes ní přesunul tak, že jsem se jí přeplazil břichem přes obličej a přešel jí rozkrokem přes hlavu, aby si to co nejdéle pamatovala.
To bylo vončo, to bylo přesně ono, co jsem potřeboval.
Bylo to lepší než sex, lepší než znásilnění, lepší než vše, co jsem dosud v životě zažil.
V posteli jsem si jí pak musel trochu udobřit, protože byla na mě naštvaná a uražená, ale jen naoko - poté, co jsme si dali jednu divokou rychlovku, už mi všechno odpustila a nechala mě, ať ji hladím po kozách a po zadku, jako za starých časů.
A já věděl, že si to zase brzy zopakujeme.







A příště si to i natočím na video!

Žádné komentáře:

Okomentovat