pondělí 19. ledna 2015

Motivace navíc

Černoška má v souboji s běloškou vždy zvláštní extra motivaci.
A mohla se o tom přesvědčit i silná Brenda, bílá špekounka, co už toho má odzápaseného dost za sebou.
Negřice Tiffany měla ohromnou chuť jí pořádně dát na prdel.







Tak pojď. Elá - hop!







Tak se mi to líbí.
Nicméně robustní Brenda se jen tak nedala a šla do toho naplno taky.
Tiffany měla plné ruce nohy práce, aby tu horu masa a sádla udržela a aby ji nezavalila.







Ta svině byla silná jak hovado a mazaná jak děvka.










Co na tu mrchu vypasenou vymyslím?












Musím ji dostat dolů na zem a nenechat ji vydechnout, tvrdě jí zatlačit do defenzívy, dokud nepovolí.




Tak že by teď?




















A mám tě!









To je vončo, milá Tončo. Tak se mi to líbí.





Ale ještě si tě osedlám. Bez toho to není ono.
Tak pojď, pojď, necukej se.










Masáž musí být důkladná, vydatná a výživná.







Pupčení, pupčení, to je moje potěšení...
Ale kravata je taky moc hezká.












Zůstaň pěkně na zádech, macíku, tak se mi to líbí... Zažijeme spolu ještě kopu švandy.







Ty bys mi snad chtěla utéct? No toto...











Kdepak, tlusťoško, tak snadé to mít nebudeš...








To přece víš.





Ty bílá opice.

3 komentáře:

  1. pěkný zápas, tlustoška se jen nedala byly velmi bojovná, moc se mi to líbilo ten souboj, jinak i ta černá je pěkná svině rasistická, bejt na ní ta silná tak nemám šanci vůbec :-) si myslím

    OdpovědětVymazat
  2. Však jí taky párkrát zavalila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to ano ale nevydržela do konce no :-)

    OdpovědětVymazat