pondělí 5. ledna 2015

Papaláši randí s macatými blondýnami

Nejvyšší tajemník a předseda Komunistické strany Ukrajiny Petr Simoněnko (Petro Symonenko), dvaašedesátiletý oslizlý zkorumpovaný páprda, zkontumoval a rozbil své dlouholeté manželství s nehezkou manželkou Světlanou (jak už to u politiků bývá zvykem), se kterou byl třicet pět let v dobrém i špatném a načal si jinou, novou, mladší, lepší. Bulvár zažíval pravé orgie!
36letá žurnalistka a ředitelka mediální skupiny Hlas Ukrajiny Oksana Vaščenko je pěkný kus! Je stavěná jako typický ukrajinský ženský ideál krásy, urostlá a macatá, nakynutá a blondýna k tomu.
Není divu, že starý neukojený kozel jejím svodům neodolal. V roce 2009 byla svatba a ještě téhož roku se jim narodila dcerka Marija a o rok později i syn Ivan. Petro očividně dupal rád a s chutí a neztratil nic na síle i při svém pokročilém věku.
Recept, jak povzbudit jeho mužnou sílu, prozradila posléze Oksana v jednom interview.
"Pár prasáren z mého repertoáru, které nikdy nezklamou a osvědčily se? Ráda svého muže při milování koušu. Jemu se to líbí a ohromně ho to vzrušuje. A jednou, zrovna když jsme byli v nejlepším, mě zaskočil otázkou: Můžu se na tebe vysrat, miláčku? Tak jsem mu to dovolila.To vám byl ale mazlák!"




Byla to láska na první pohled, upřímná a chlípná.
Petro po Oksaně tvrdě šel od jejich prvního setkání - byl vytrvalý, neodbytný, neústupný.
Oksaně to samozřejmě lichotilo, zároveň jí to však i děsilo.
Vždyť má rodinu! Odloudit ho ženě a dětem?
Nakonec ale všechno hodila za hlavu a uchvátila jí představa krásné, vášnivé, dechberoucí dupačky se zralým mocným mužem - to bylo opojné afrodiziakum.
Samozřejmě prachy a představa života na vysoké noze v blahobytu v tom nehrály žádnou roli! To bylo až za opravdovou, všeobjímající láskou! Vždyť Petro byl šuhaj v nejlepších letech, žádný vyjukaný mladík, který ví jak zapůsobit na ženu! Prostě borec, který pozná, kdy má ženu políbit a kdy jí strčit palec do řiti.






Á, ulovila jsem ho já, děvky líné! Konečně jsem si našla svého osobního sponzora!




Není divu, že svými objemnými proporcemi starého zuřivého komunistu dokonale okouzlila.






Kvůli téhle macatce jsem opustil ženu a děti, vážení závistiví kolegové... A stojí to v noci za to!







Tebe bych chtěl tatešit, děvče, až bys byla celá moje.





Dáme dneska bahno, brouku? Mám chuť si pěkně zadovádět.







Dobrá kozatice se vždycky hodí. Obzvláště, když je mladá a dobře líže koule.






Největší sranda je stejně se starýma vymrdanýma čurákama!





Což o to, je to dobrá samice.
Jsem cílevědomá svině, která to o sobě ví.





Oksana sama už jednou vdaná byla, ještě jako studentku ji ulovil její spolužák, ale tohle spojení dlouho nevydrželo, necelý rok. Pak se zatvrdila vůči mužům, kterým přestala věřit. Okouzlil ji až vitální a charizmatický komunistický papaláš Petro, jeden z nejmocnějších mužů v zemi.
"Předchozí vztah za moc nestál. Jurij byl mladý, slušný a nevěděl, jak na mě. Neuměl mi například pořádně nafackovat, když jsem ho o to jednou požádala. O mrskání ani nemluvě. To Petro, to je jiná. Už na prvním rande bylo vidět, že by mě chtěl ovládat, držet mě pod krkem a tahat mě za vlasy. A protože docela ráda zápasím, nevadilo mi to. Na univerzitě jsem dělala závodně judo, takže zkušenosti se mi hodily. Rozdali jsme si to normálně na férovku. Nedala jsem se jen tak.A protože Petro kdysi taky zápasil, skončilo to pěkně divokým zápasem, na jehož konci jsme byli oba dva vyčerpaní, zpocení a šťastní. A ne, nenechal mě vyhrát."

2 komentáře: