středa 17. června 2015

Pranice se Samanthou

Označení samice se na štíhlou, mrštnou a opálenou Samanthu hodí velice dobře.
Věděl jsem přesně co chci.
Tisknout se na její velkou pružnou zadnici a nasadit ji dvojitého nelsona.
A ještě jednu věc jsem věděl.
Bude to grudge.
Konečně došlo k dlouho očekávanému utkání.
Rozhodčí nám dělala taky baba.
Na rozdíl od mé soupeřky byla trochu macatější. Ty přijdeš na řadu příště, sliboval jsem jí v duchu.
To už se na mě ale Samantha nedočkavě vrhla.
Byla rychlá a silná a vůbec přede mnou neměla respekt.



























Chvíli mi trvalo, než jsem se jí dostal na prdel a začal vést boj podle svých not a plánu.










Pak už to bylo v mé režii, podle mého vysněného scénáře.
Bránila se jako divoká kočka, ale já byl přece jen silnější.















Ve chvíli, kdy už jsem cítil, že se jí dostávám na kobylku, však zasáhla rozhodčí a přerušila zápas.
Byla jasně na její straně, pomáhala jí!
No to ti stejně nepomůže, holčičko, pomyslel jsem si, když jsme začínali boj znovu v postoji.








A taky že jo.
















A nakonec došlo i na můj hlavní cíl: pěkný dvojitý nelson, při kterém jsem se pěkně přitiskl na její mladou pružnou prdel.
To bylo něco!











Pak jsem ji ještě trochu vycvičil, aby na mě dlouho nezapomněla a neměla to tak lehké.


























Jediné, co mě mrzelo, že jsem ji ani jednou nedostal do submišnu, ani jednou se nevzdala.
Ale za to mohla ta zasraná zaujatá rozhodčí!
Hned příští den jsem ji vyzval, abych si na ní zchladil žáhu.








Ale to už je jiný příběh.


1 komentář:

  1. krásný zápas pranice, pěkná ženská krásné tělo krásný pupík, a ta rozhodčí je mrcha, no, ale má též krásné tělo pupík, tu bych chtěl taky vidět zápasit )) pěkné))

    OdpovědětVymazat