sobota 20. června 2015

Stará láska nerezaví

Ano, je to judo.
Ještě předtím, než jsem objevil ženský wrestling v ringu, aprtmánu, tělocvičně, v bahně, v oleji, s muži, a tak různě, jsem hltal fotografie v časopise Stadion nebo Štart (ten byl slovenský) z tohoto odvětví sportu.
Kdysi ještě nebyl internet, takže každá zmínka (a hlavně fotka!) v tištěných médiích byla pro mne požehnáním.
V televizi byly taky Sportovní ozvěny, nebo jak se to jmenovalo, vždy jsem netrpělivě čekal na květen a srpen, kdy se konaly největší judistické události.
Pamatuju si, jak jsem sledoval finále ME v judu, kde naše Lenka Šindlerová statečně vzdorovala lepší Francouzce Fleury a v obýváku mě ségra málem načapala, jak onanuju na gauči...
Ej, byly to tenkrát dobrodružné časy..


Naštěstí dneska je díky internetu kvalitních snímků judistek habaděj, zažívám úplně obžerství a přesycenost.
Halelujá!























































































A z českých luhů a hájů přináším alespoň pár květinek.
















A příště zas něco z kolébky tohoto ušlechtilého úpolového sportu, jenž povznáší tělo i ducha, Japonska.

2 komentáře:

  1. hezký příběh, krásné české judistky, a judo je vlastně druh zápasu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sportovní judistky jsou nejlepší, to nasazení a agresivita s jakou se do soupeřek na žíněnce pouští se jinde nevidí.

    OdpovědětVymazat