čtvrtek 6. září 2012

Gun hledá vhodného soupeře

Gunhilda neboli Gun byla blonďatá Dánka, obstarožní svině, ten typ, co by ještě ráda mrdala, ale chlapi už před ní dávají přednost mladšímu a libovějšímu masíčku, což těžce snášela a žárlila jak semetrika.
Ale mladší už ji dávaly i na žíněnce.
Třeba tmavovláska Sigrun, zkráceně Sig.
Ta už věděla, jak si Gun osedlat jako malou holku, že si ani neuprdla.




"To je vončo, stará, jen drž. Jen drž. Už to bude. No ták. To je vončo, tak se mi to líbí."









"Co bys říkala na to, kdybych tě trochu podusila, ty megero?"











"To s tou kravatou jsi trochu přehnala, do řiti, nemyslíš?"




"Píča jedna nevychovaná."




"Tak příště se na to laskavě vyser, jo?"


















"Jó! Paráda. Jsi moje, jak moc jen moje můžeš být. Tak krásně jsem už dlouho žádnou nedostala."





"Máš dost, ty stará megero?"
"Slez ze mě - jo, mám dost."
"A budeš poslušná?"
"Jo, to víš že jo a už mě kurva pusť!"
"Jen klid, děvko. Nebuď nedočkavá. Myslím, že ještě chvilku takhle zůstaneme. Času je dost."




Někdy se ale Gun přece jen ještě zadaří a i ona pocítí radost z vítězství.









"Jsem Gun."




"Ráda mrdám a zápasím."





"Jen se podívejte.Vidíte ten zadek? Ten by mi mohla závidět nejedna dvacítka."






"I když už nejsem žádná mladice, mrdat pořád umím, nic jsem nezapomněla. Můžu zápasit i mrdat. Zvládnu obojí. Hledám chlapa, který by mě chtěl zkrotit v poctivém a čestném zápase. Specializuji se na zápasy nahoře bez. Jmenuji se Gun a jsem z Dánska."

1 komentář:

  1. krásnej souboj, obě maj krásná persa byt menší,a obě maj krásné pupíky, jo gun je dost hustá no, a má fakt krásnej zadek, škoda že je z Dánska, kdyby byly z Česka, hned bych se s ní sešl, a mrdal bych s ní a beo si s ní dal zápas,je sexi a má sexi zadek, a sexi pupík a rve se taky slušně, jako zápasí

    OdpovědětVymazat