neděle 21. října 2012

Dostal jsem spolužačku

Máme ve třídě jednu holku, co si hraje na velkou drsňačku.
Mluví sprostě a je drzá na učitele i spolužáky a vyzývavá.
Na učení sere, kouří a chodí za školu.
Je potetovaná i na prdeli a na jazyku a v pupku má piercing.
Dělal jsem si z ní srandu, že má jen silné řeči a celkem snadno se mi ji podařilo vyprovokovat k zápasu během jedné hodiny tělocviku.
Myslela si o sobě asi, že to zvládne, dal jsem jí však tvrdou lekci.

Ze všeho nejdřív jsem jí stáhnul "v zápalu boje" podprdu, abych získal psychologickou výhodu, ale nezdálo se, že by jí to nějak vyvedlo z míry.
Vytáčelo ji spíš to, že jsem byl silnější ona, což brzy zjistila a velice těžce to nešla.
Chvíli mi sprostě nadávala, ale pak už jen naštvaně supěla.


























Tak dobře jsem žádnou spolužačku už dlouho nezkrotil.

4 komentáře:

  1. hello!,I love your writing very much! proportion we be
    in contact extra about your post on AOL? I need an expert in this house
    to solve my problem. Maybe that's you! Having a look forward to peer you.
    Also visit my site ... arsenal transfer news now

    OdpovědětVymazat
  2. Asking questions are really fastidious thing if you are
    not understanding anything totally, but this post offers pleasant understanding yet.
    Also see my page :: perfumes

    OdpovědětVymazat
  3. I enjoy, result in I discovered exactly what I was having a look for.
    You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless
    you man. Have a nice day. Bye
    Also visit my blog post ... pizza games online for boys

    OdpovědětVymazat