pátek 19. října 2012

Instruktorka tělocviku

Mám ve firmě sedavé zaměstnání, pracuju u počítače a zpracovávám data.
Měl jsem nějaké problémy se zády a doktor mi doporučil víc pohybu, a abych shodil pár kil.
Kamarád mi proto doporučil instruktorku, která se o to měla postarat.
Chodit do fittcentra a posilovat s činkami mě ovšem nebaví.
Moje očekávání toho nejhoršího se však nenaplnilo.
Tělocvikářka byla opálená žena středního věku, která mě přivítala v soukromé tělocvičně v modrých elasťácích, které dráždivě obepínaly její velký zadek. Okamžitě se mi zalíbila.
Nevím už, jestli jsem to byl já nebo ona, kdo jako první navrhl, že bychom si spolu mohli cvičně zazápasit.
Byla zhruba stejně velká jako já, možná i stejně vážila.
"Ty jsi někdy předtím zápasil?" zeptala se mě zvědavě.
"Ne a ty?"
"Já taky ne, ale vždycky jsem to chtěla zkusit."
"S chlapem?"
"Jo. A ty se ženskou, viď?"
Usmáli jsme se na sebe a dali se do toho.
Měl jsem velkou chuť vyzkoušet, jak je silná a toužil jsem ji dostat a přeprat ji, z celého srdce.
Pěkně jsme si dali do těla, zadýchali se a zapotili.
Bránila se dobře, a nejsem si zcela jistý, jestli mě nenechala schválně vyhrát, ale nakonec jsem to byl já, kdo si mohl vychutnat hřejivé vítězství a dostal ji na záda.
Musela cítit mou erekci, ale nijak to nekomentovala.






















Poté, co se mi poprvé vzdala, si sundala elasťáky a zůstala jen v bílem spodním prádle.
To mě rajcovalo ještě víc a ona moc dobře věděla, že se mi to tak líbí.
Byla to fuška, ale i napodruhé jsem ji porazil.
Tentokrát mi sáhla do trenýrek a podívala se mi zpříma do očí.
"Chtěl by ses udělat?"
"Mám doma manželku," přiznal jsem barvu.
"Ta se to nikdy nedozví. A kromě toho, když tě vyhoním rukou, to se nedá považovat za nevěru."
To už mi v dlani potěžkávala má naditá varlata a ukazovákem kroužila kolem mého jásavě vztyčeného penisu a zajížděla až na prostatu.
Chtěl jsem, aby pokračovala až do konce, chtěl jsem stříkat jako mistr světa.
Byl jsem pán, přemohl jsem ji a ona mi teď nabízela sladkou odměnu.
"Bojíš se?" provokovala mě. "Zažiješ rozkoš, jakou jsi ještě nezažil, slibuju."
Usmál jsem se na ni a plácl ji po macatém zadku.
Přitáhl jsem si ji za vlasy a políbil na ústa.
Smála se a pak mě políbila na hruď a jela jazykem pomalu dolů, dokud mi ho nestrčila do pupku a začala mi ho vylizovat. Chodidlem bosé nohy se mi přitom dotýkala varlat.
Chytil jsem jí chodidlo a strčil si její palec do úst.
Chtěla ucuknout, ale přidržel jsem si jí.
"Ty prasáku, tohle ti manželka nedovolí, co?"
"Buď poslušná holka," funěl jsem vzrušením.
"Přemohl jsi mě, tak si se mnou můžeš dělat, co chceš," zašeptala zastřeným hlasem.
Děkoval jsem bohu, že mám takového kamaráda, který mi ji doporučil.


















Ovšem na to, jak jsem svou instruktorku tělocviku přemohl v poctivém zápase, jsem vzpomínal ještě dlouho a s oprávněnou hrdostí.
Svině neměla šanci.
Dostal jsem ji.

Žádné komentáře:

Okomentovat