úterý 2. října 2012

Judistka jde z tréninku

Představte si ji v kimonu.
Jak se do něj převleče, naboso vstoupí na tatami, kde dvě hodinky trénuje a potí se, pak se osprchuje, zase se převleče a jde domů nebo na večeři.
A přemýšlí o tom, že by se příště neměla nechat od té namyšlené husy Sue uškrtit.
A že by neměla příště dovolit Joeovi, aby s ní nacvičoval boj v nevaze a učil ji různé druhy držení, protože bude chtít být vždycky nahoře a bude se jí chtít dotýkat chodidel a prsou a bude se tisknout na její zadek, až z toho bude mít erekci jak prase a nenechá se už nikdy vyprovokovat k závěrečnému souboji naplno, i když je Joe menší než ona a i míň váží, protože kluci jsou silní, a i když jsou o několik let mladší, umějí si vás pěkně vychutnat v dlouhém a potupném držení kombinovaném se škrcením, ze kterého se nemůžete sama dostat a oni ho schválně ještě prodlužují a dávají si dobrý pozor, abyste neomdlela, i když máte namále a smějou se vám a dráždí a vy nakonec musíte pěkně poprosit, aby vás pustili. Nakonec vás poplácají konejšivě po tváři, jako byste byla jen kus dobytku a prohodí: "Tak vidíš, malá, dopadlo to přesně podle očekávání. Nebylo to špatné, ale musíš se ještě hodně hodně učit."
A bude pak o tom ve sprše vyprávět i s příslušně oplzlými a vymyšlenými detaily svým kámošům a ti se budou řehtat jak nevychovné stádo dobytků. "Dostal jsem tu kozatou. Moc hezky jsem ji zkrotil. Dal jsem si na ní záležet, protože to je kámoška mý ségry, chtěl jsem ji hodně nasrat, což se mi krásně podařilo. I když už ke konci nemohla a vzdávala se, já ji nepustil a dodělal ji jako svini. Pěkně jsem se jí pomalu uškrtil a díval se jí přitom zblízka do obličeje a na břiše cítil ty její velký dudy. Božský pocit. Málem jsem se neovládnul a udělal se přitom. Přál bych vám to jednou zažít. Bylo to lepší než dupačka. Úplně jsem si připadal, jako bych ji znásilnil. A to zcela legálně. Není to paráda? Záviďte mi - máte na co.Takovýhle úlovek se podaří jednou za život."
Ten vypíčenej hajzl malý Joe.
Mám já to vůbec zapotřebí?




























Seru na nějaké zasrané judo a jdu šlapat chodník. Při tom se aspoň míň nadřu a je to rozhodně líp placený.
Do fabriky ani náhodou, s těma výstavníma kozama, co mi narostly. Tam ať pěkně maká a dře Joe.
A vůbec - nějaký Joe mi může políbit prdel  i s celým tatešiho gatame a curikomi žime!

Žádné komentáře:

Okomentovat