pátek 8. listopadu 2013

Darina v defenzívě

Darina byla osmnáctiletá vysoká blondýna, původně gymnastka, ale pak přešla na zápasení.
Já nebyl o moc starší, jako učiteli tělocviku mi bylo jen něco přes dvacet.
Hodiny s ní jsem měl rád, líbila se mi.
V plavkách to byla pěkná mladá prsatá samice a vždycky mi zní cukalo v šourku, což byl vždycky signál, že to bude stát za to.
Myslela si, že když váží o něco víc než já, tak že na mě bude stačit, ale to se holka trochu spletla.











Nevynechal jsem jedinou příležitost, abych se k ní zezadu nepřtiskl, tehdy jsem cítil, že doopravdy žiju.


















Darina byla silná, mrštná a snaživá, ale na žíněnce jsem jí dával najevo, kdo je chlap a kdo ženská.
Za svoji erekci jsem se nestyděl.


































Tak pojď, holka, zkus mě dostat...






Učil jsem ji pokoře, že důstojně přijmout porážku je stejně důležité jako ovládnout radost z vítězství.
To jsem jí názorně vysvětloval ze všeho nejraději. Věnoval jsem se tomu s pečlivostí a láskou téměř otcovskou.
































Teprve, když cítíš, že jsi přemožená, můžeš pocítit úctu ke svému soupeři.
Pocity kdy jsem na ní seděl a vztyčený ocas mi jásavé pulsoval radostným vzrušením, bych přirovnal k absolutnímu štěstí.

1 komentář:

  1. hezký zápas, a ona je velmi krásná, hlavně její tělo a pupík))

    OdpovědětVymazat