pondělí 25. listopadu 2013

Jan Kraus to zkouší

Haló, slečno, můžu se vás na něco zeptat?
Ve vší slušnosti a počestnosti, samozřejmě.




Jak tak na vás koukám, říkal jsem si, že bysme si spolu někdy mohli zazápasit.
Bude to legrace, uvidíte.




Co vy na to?




Bylo by to jen takové přátelské, poklidné, pro zábavu... žádná divoká rvačka, to dá rozum. Nemusíte se bát. Já bych si k vám nic negentlemanského nedovolil.
Nechcete zkusit, jaké to je? Zápasit s mužem? Se slavným mužem?




Proporce na to docela máte, abyste mě přemohla.




Je to takovej můj tajnej sen, kterej bych si ještě rád na starý kolena splnil, jestli mi rozumíte.




Já myslím, že by to mohlo být krásné a mohlo by se nám to líbit oběma.
Není to přece nic neslušného.
Tak se nenechte prosit.




Když já nevím, pane Krausi, já se stydím.
Asi na to nejsem dost uvolněná.

1 komentář: