pátek 8. listopadu 2013

Nečekaná nabídka

Se sousedkou mám nevyřízené účty ještě z doby, kdy si mé manželce stěžovala na to, že ji očumuju, když se na zahradě opaluje v plavkách a mám nestydaté poznámky.
To mě tam nasralo, že když jsem ji zas jednou viděl, přeskočil jsem plot a pustil se do ní, jako by byla chlap.
Já už jí provětrám šunky, aby mohla zase žalovat!

Zezačátku to vypadalo nadějně.
Nečekala, že bych se s ní chtěl prát.
Zaskočil jsem ji a povalil na zem.













Musel jsem se tomu tlemit jako debil.
Nebyla zvyklá na to, aby ji někdo takhle dostal.
Provlékl jsem jí ruku mezi nohama a ona mě zahrnula proudem vzteklých nadávek.













Vzpouzela se a cukala sebou jako velký sumec, takže jsem jí musel nasadit dvojitého nelsona, aby se trochu zklidnila.










A už byla zase moje.
Byla to fuška udržet ji na zádech.
Je to statná vypasená silná ženská se slovníkem jako z pavlače.














Stodvacet kilo živé váhy.
Prostě macek, co dá zabrat každému.

















A když už se mi zdálo, že nemůže...






Mě ta mrcha sevřela těma svýma kýtama, až se mi zatmělo před očima.
To byl konec.
"Pomoc!" hlesl jsem. "Vzdávám se."
Pustila mě a kopla při vstávání do prdele.
"Až to budeš chtít zkusit příště, jsem k dispozici."
Nechápavě jsem na ni hleděl.
"Takhle krásně jsem si už dlouho nezazápasila. Můj starý pro to nemá pochopení."
"Jak chceš," souhlasil jsem váhavě.
Perverzně jsme se na sebe usmáli.
Tak že by to nakonec nebyla taková čůza, jak jsem si vždycky myslel?

1 komentář:

  1. a dostala tě, jsi jí podcenil, i když nebyla připravená zápasit, a co teprve kdyby byla připravenáa řekla ti to sama.-))

    OdpovědětVymazat