pondělí 19. října 2009

Carmella se rozmnožuje



Potkal jsem ji na jazykovém kurzu španělštiny.
Byla něco neuvěřitelného.
Ten typ, co se je chlapi bojí pozvat na rande, aby jim neukousla hlavu.
Nikdo ve třídě se nemohl pořádně soustředit, všichni čuměli jenom na ni.
Na svoje poprsí mohla klidně nosit zbrojní pas.
Bál jsem se jedině toho, že budu muset jít k tabuli a celá třída se bude smát při pohledu na mou erekci.


O přestávce jsem si šel na chodbu zakouřit. Hleděl jsem z okna a myslel jsem na hovadiny.
"Můžu si zakouřit s tebou?" ozval se najednou za mnou andělský hlas.
Stála tam ona.
Úplně jsem sebou škubnul.
"Sí seňoríta," pokoušel se o mě infarkt myokardu.
"Mučas grácias," odvětila rozpustile.
Usmáli jsme se na sebe.
Byla vážně moc hezká.
Až moc.


O tři hodiny později jsme z baru zamířili rovnou ke mně.
Měl jsem možnost prohlédnout si její vyvinuté tělo pěkně zblízka.
Na svou pověst kurevníka a lamače dívčích srdcí jsem byl náležitě pyšný, takovýhle matroš mi však rukama ještě neprošel.


Klekla si a začala mě dělat šťastným.


Nejraději bych se jí udělal už do pusy.
Tak moc mě vzrušovala a přitahovala.


Vyplázla jazyk a jeho špičkou začalal kmitat na mém obnaženém žaludu.
Asi chtěla, abych se do ní zamiloval.




Načež mě odměnila sladkou, láskyplnou čuráčí pusou a začala si jím poplácávat po tváři.
Nemohla se ho nabažit.



Ptal jsem se jí, co dělá.
Řekla, že chvíli učila, ale musela toho nechat, pro nemístný zájem studentů. Taky ředitelka školy jí dělala nemravné návrhy.
"Chápeš, ne."
Chápal jsem to.
Pak si přivydělávala jako tanečnice v jednom klubu.
"Chceš říct striptérka?" škádlil jsem ji.
"Chci říct zpěvačka," nedala se.



"A co děláš teď?"
Zajímala mě.
"Myslím kromě toho, že mi momentálně kouříš péro."
Plácla mě přes zadek.
Čekal jsem, že z ní vyleze něco neuvěřitelného.
Kosmonautka.
Prodavačka v Tescu.
Básnířka.
Pouliční prodavačka kiwi.
Nebo tak něco.
"Jsem policistka," řekla.
Myslel jsem, že mě omejou.


Byl jsem tak překvapen, že jsem jí vytáhl prst z řiti.
"Kurva, vždyť já jsem soukromej detektiv," zvolal jsem užasle. "Taky bojuju proti zločinu v tomhle prohnilým světě!"
"Udělej mě mezi kozy, Šerloku," požádala mě vášnivě.
Její přání jsem splnil jako správný kavalír.


Vystříkal jsem se jí na obličej a udělal jí neslušný návrh.
"A nechtěla bys pracovat u mě?"
Zasmála se a olízla si dlaně od spermatu.
"Abysme byli jako Dempsey a Makepeaceová, jo?"
"Zařídíme si firmu, rozšíříme klientelu," měl jsem plány do budoucna.
"A časem bychom se mohli i rozmnožit," vydechla zasněně.

Žádné komentáře:

Okomentovat