středa 21. října 2009

Kdo je doma pánem



UPOZORNĚNÍ (pro ty, co si toho ještě nevšimli): úplně dole na stránkách běží prezentace obrázků, některé z nich nebyly použity při tvorbě této stránky. Picaso album tvoří 500 obrázků. Až vás to omrzí, dejte mi nějak vědět, a já je vyměním za další.
ATTENTION: Now you may se SLIDESHOW DOWN BELOW THE SITE. Good view!


Manželka vystudovala fakultu tělesné výchovy a ve volném čase se věnuje judu a zápasení.
Je tělocvikářka.
Já jsem obyčejný ajťák.
Osm hodin denně sedím na židli a čumím do monitoru.
Popichovala mě a provokovala tak dlouho, až jsem souhlasil se cvičným zápasem.
"Aspoň se ukáže, kdo je u nás doma pánem!" smála se rozjařeně.
Překvapilo mě, jak je ta mrcha silná.



"Tak co, ty sráči!" vysmívala se mi po zápase. "Budeš za mě umývat nádobí?"
Nasralo mě to.
"Kdybys aspoň přitom nebyla oblečená jak vyžilá děvka, nemohl jsem se pořádně soustředit."
Zrudla a vztekem přivřela oči.
"Cos to řek, ty hajzle?"
Zopakoval jsem to.
Ta kráva si ze mě přece nebude utahovat.
"Co si to dovoluješ, ty buzíku zasranej?" zasyčela nenávistně.
"Táhni, děvko!"
Uraženě se otočila.
Kopnul jsem ji do prdele.
Skončilo to podle toho.
Rozvodem.
Ne, že by mi to nějak extra vadilo.
Teď si aspoň můžu zajít do bordelu za děvkama kdy se mi zachce a nikdo mě neomezuje a neptá se, kde jsem byl tak dlouho.
A nemusím poslouchat žádný kázání.
Stejně ta píča neuměla pořádně vařit.

Žádné komentáře:

Okomentovat