čtvrtek 1. října 2009

Propletené nohy

Ano, správně.
Tohle video jsme tady měli nedávno. Řekl bych, že dokonce včera.
A mně to nedalo, neodolal jsem a udělal jsem z něj pár snímků.
Světový šampion na nich předvádí na své dívčí sparingpartnerce některé užitečné techniky v boji na zemi.
A nevynechá jedinou příležitost, aby jí mohl prasácky chytit za chodidlo nebo jí provléct ruku v rozkroku.
Může si to dovolit. Je přece mistr světa. Kdo je víc, vy červi?


Zcela podřízený postoj nebohé dívky hovoří za vše.
"Tak sem tady. Kde je ta holka?"
"Tohle je naše Cindy. Buď na ni hodný, Tony. Je tu nová..."
"Támhleta? No, docela ujde. Mohla by mít větší kozy. Neříkal jsem vám, ať mi přichystíte nějakou macatou?
"No víš, Tony, žádnou jinou jsme nepřemluvili."
"To je úroveň."
"Hele, zklidni se, jde k nám..."
"No a co? Jen ať to slyší."
"Tak já mizím pro kameru. Zatím se hezky zkamaraďte."
"Ahoj."
"Víš kdo jsem. Víš, jak se jmenuju, ne?"
"Ani ne..."
"Tak to asi nebudeš moc inteligentní, že jo? Jsem Tony. Před pár lety mi svět brazilskýho jiu.jitsu klečel u nohou. Byl jsem number one, rozumíš? Víš, co to je? Byl jsem nejlepší."
"Hm."
"A jak říkají tobě?"
"Cindy."
"Fajn, Cindy. Moc rád bych tě poplácal po zadku, máš ho moc pěkný, co ty na to?"
"Na to zapomeň, šampione."
"Co? Ty nechceš? Byla by to pro tebe čest!"
"Hele. Máme spolu natočit intruktážní video. Dostala jsem to nařízeno. Nevěděla jsem, že seš takový nemožně nafoukaný idiot. Takže si to odbydem a zapomenem na to. OK?"
"To mě poser, ty seš ale kráva."
"Osle."
"Huso."
"Vole."
Živočišná říše má mnoho představitelů...


"Tak jdeme na to, holčičko. Chtělas trénovat s šampiónem, musíš taky něco snést a vydržet. Tak jen drž a neodmlouvej. Kdyby tě to bolelo, tak mě poplácej, tap-out, jasný?"
"Jo, no jo."
"A to si piš, že to občas bude bolet. Hehe."


Jsou to dobré propletence. Občas je umění poznat, komu která končetina patří.
"Au! Kurva do prdele! To přeháníš ne? Dyť smi málem zlomil nohu!"
"Bolest tě aspoň naučí pokoře a náležité úctě k někomu, kdo něco dokázal."
"Jestli to děláš schválně, budu si na tebe stěžovat."
"A komu, ty hlupačko? Můžeš být ráda, že s tebou vůbec ztrácím čas!"
"Magore."
"Děvko."
"Tlamo."


Samá ruka, samá noha. Semtam prso a zadek. K tomu občasné posměšné nebo přímo urážlivé poznámky ve smyslu "jseš nemehlo, nikdy z tebe nic nebude".
"Zase jsi to udělal!"
"A co?"
"Sáhls mi na zadek!"
"To je možný."
"Co si to dovoluješ? Kdo si kurva myslíš, že seš?"
"Jsem šampion."
"Jo, já zapomněla. Tak to bylo naposledy. Jasný?"
"To nemůžu slíbit."
"To si teda rozmysli!"
"Dávej si bacha na pusu, holčičko, abych ti náhodou v zápalu boje nestrčil prst do řiti. I to se může stát."



"Jo - a co děláš po tréninku? Máš kluka? To nevadí, ser na něj. Nechtěla by sis nezávazně zašukat s šampiónem? Ještě žádná kočka, co jsem měl, si nestěžovala. Tak co?"
"Polib mi prdel, frajere."
"Tak si ji vyliž!"
"Nápodobně."

Žádné komentáře:

Okomentovat