neděle 14. března 2010

Gina se šklebí

Gina Carano, kromě toho, že je to bývalá šampionka MMA, hvězda americké televizní show Gladiátoři a postava z nového pokračování hry Red Alert, je i kus pohledné ženské.
Při interview je bezprostřední, flirtuje s reportéry, hihňá se jako puberťačka, a když náhodou sedí v hledišti při nějakém zápase a sleduje své konkurentky (nebo si mezi muži vybírá ženicha) a náhodou ji zabere kamera, může se smíchy potrhat a předvádí nejrůznější opičky.




"Trochu se stydím!"





"Ale vážně - nechte toho. Nevšímejte si mě a já budu dělat, že tady nejsem - OK?"





"No tak dobře - jsem dement."(Tohle je Ginina oblíbená kreace,nechává si vyklouznout jazyk z koutku úst a zašilhá na vás, obzvláště po nějakém vítězném zápase).



"Co je? Co na mě všichni tak koukají?"





"Umím být i milá."





"Mám vás ráda!"



Jsem zlatíčko."





"Dobrej fór!"





"Já se z toho asi po...."





"Tak dost. Odteď už jsem vážná."





"A to myslím naprosto vážně."





"Stejně vás mám všechny ráda, dementi. Doufám, že mi fandíte."





"Je to fajn, bejt taková, jaká jsem, bejt Gina."

Žádné komentáře:

Okomentovat