čtvrtek 12. února 2015

Dejme tomu Bulharky...

Nedávno jsme tu měli sexy ukrajinskou BBW političku (či lépe novopečenou manželku jednoho vrcholného politického představitele), na řadu přichází Bulharsko.
Liljana Pavlova je bulharskou ministryní pro místní rozvoj.
Říkají ji Lili.
Jak známo, Bulharky jsou napůl cigošky, černooké, jiskrné a v případě naší studované, ambiciózní, cílevědomé a vzdělané slečny i krásně macaté.
V mládě dělala závodně sambo a byla docela dobrá - mezi juniorkami bojovala i na ME.
Dnes tato 37letá žena sedí denně v poslanecké lavici, není proto divu, že znatelně přibrala na váze.
A v parlamentu je jiskření mezi ní a Bojko Borisevem více než patrné.
Mít vedle sebe takovouhle samici celé dlouhé hodiny během jednání musí vyžadovat mimořádné sebeovládání, těžko odolat.
I političky mají chuť na sex.
A ulovit premiéra země, to je vzrušující dobrodružství.









Tady se sice tváří, jako by mu chtěla ušmiknout koule, ale střihají spolu často a rádi.














Společně i spí.













Vzájemná náklonnost a sympatie jsou víc než zřejmé.










Blaho vlasti je pro ni víc než uspokojení vlastního libida?















Držela už čuráka v ruce, co myslíte?
Příliš sexy, na obyčejnou ministryni.























Na tatami by byla dobrá. Uplatnil bych na ni taktiku "čelem na líco". Její tělesná blízkost by mě vzrušovala.















Setkání se senilními občany jsou vždy velice inspirativní...




Děvčico, připomínáš mi jednu robku, co jsem za války znásilnil na mezi. Nejsi její dcera?
Zeptám se mámy, každopádně čas na podání trestního oznámení ještě nevypršel...




V bahně bych tě přepral, i když už jsem hodně starý. Babka už na takové špásování není...




Zamlada bych tě dostala, to mě strašně bavilo dostávat přesně takové namyšlené svině jako jsi ty...
No když myslíš, bábo bláznivá...
Sedla bych na tebe a nakrmila bych tě šlemem. Věř tomu.




Strašně moc se stydím, ale kdybyste mi dovolila, abych vás pohladil po chodidle a políbil vás na palec u nohy, udělala byste dobrý skutek, byl bych ten nejšťastnější chlap pod sluncem. Moc mi totiž připomínáte moji dceru, a té bych si to navrhnout nikdy nedovolil, jistě chápete...




Píšu si: vážný zájemce o zápasení, okolí Sofie, student 22. Napište mi a domluvíme si nějaké termíny, ano?




Poznamenávám si: vážná zájemkyně o zápasení, věk 51, nejlépe nahoře bez. Můj sekretariát vás bude kontaktovat.




Píšu si: banda páchnoucích nezaměstnaných opilců mě chce vyhecovat, abych udělala na stole striptýz.




Nekecej... Tenhle přístroj mi vážně zrentgenuje frndu?




To sem je zas dneska všechny pěkně obalamutila... Jsem dobrá!




Jasně, babky, jste nejlepší...





Chtěli byste za ministryni mě anebo toho vepře vedle?








Její bývalý dupok jistě lituje, že si ji neudržel.




I ten předminulý.




Rozumím tomu ani píču, to je tak zhruba všechno, co jsem vám k tomu chtěla povědět.





Kurva, dneska se mi do roboty nechce...








Zamlada jsem žrala a nehleděla na to, jak vypadám...
Teď už to bohužel nejde a musím se hamovat.




Každá ženská má ráda, když jí chlap strčí prst do řiti. Každá. Nedělej se, ty taky.






Nicméně teď, když jsem ministryně, mě musí samci poslouchat a držet hubu a krok, když mluvím.




Bojí se mě, což mi vyhovuje.




Teď jsem velká šéfka a gorily mě poslouchají na slovo.
















Jsem manažerka i čarodějnice.

















Chlapi se ale stejně nejvíc těší na to, až si sundám boty a vlezu si s nima na žíněnku. Chtějí se mě dotýkat, chtějí mě ovládat.
Asi si tím chtějí něco dokázat.
Že bývalá sambistka nemůže být dobrá politička?







Na žíněnce jsme si všichni rovni.
A v politice a v životě taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat