neděle 1. února 2015

Jé Čé

V Dokonalém světě hrála alfa samici, Ordinaci zase upejpavku.V nejnovějším seriálu z produkce HBO mámu od dětí, která se vrhne do lesbického vztahu s masérkou. Zatančila si i v StarDance.
Nevíte o kom je řeč?
Jitka Čvančarová je krásná žena a začíná i sexy macatět, takže je na ní radost pohledět.
A co teprve se jí dotýkat.
Strčit jí prst mezi půlky a pak jí ho dát olíznout, to by možná stálo za to.










Nebo jí na žíněnce pěkně provléct ruce v podpaží a přitisknout se k ní.
Ano, objímat jí by bylo krásné.
A epické.






Při těhotenství nabrala 22 kilo navíc.




Jako bruneta a jako blondýna.




Sluší jí to i když brečí.
A tohohle opičáka si nasadila do postele.







Tanečník Čadek ji v noci čadí do análu.
Jak smutné.
Jednou byla i v televizi.


"Počkej, jak to myslíš, kurva, že bych tě nepřeprala?"




"By ses divil, šulíne!"




"Neser mě nebo ti jednu jebnu přímo ve studiu."




"Prát se umím docela dobře. Jsem v tom dobrá."




To se mi snad zdá. Co si o sobě myslí, teplouš jeden ulízaný?




"Chtěla bych si s vámi zazápasit, jestli to nepovažujete za nemravné."
"Polib si řiť, ty krávo, co si o sobě myslíš, že mě může vyzvat každá děvka?"
"Děkuji, nashledanou."




"Táhni a už se nevracej!"
Fňuk.




"Ukaž? Hmm - dobrý rozkrok."




No tak jsme si spolu nezávazně zašukali - no a co??




Někdy jsem mrcha, ale chlapům se to tak líbí.




Morning bitchez...




Staré děvky pro mě nepředstavují konkurenci.











Nevěrnou ženu starosty si zahrála v Hodinovém manželovi. Zajděte si do kina.
Konkurs na dupoka vyhrál Novotný.





























A rozhovory dává na potkání.






Takovou přísavku by chtěl mít po svém boku nejeden muž.

Žádné komentáře:

Okomentovat