pátek 4. září 2009

Království za prdel


Caroline se vyznačovala obdivuhodnou, sebevědomou, vznešenou, urostlou prdelí.
Naprosto unikátní.
Vysokooktanovou a svůdně se pohupující k zešílení.
Prsa neměla nic moc, ale zadek, ten všechno vynahrazoval.
Byla v ní skryta historie celého jejího rodu, ukrývala všechna sladká tajemství o ní samé, o podstatě její vášnivosti.
Měl jsem chuť ji vymrdat od chvíle, kdy jsem ji poprvé spatřil.


Nejdřív ze všeho jsem jí na obou půlkách udělal pořádné cucfleky.
Označkoval jsem si ji a přivlastnil jako závodní klisnu.
Smála se, když jsem jí je dělal.
"Co řeknu manželovi?"
"Řekni, že tě štípl kurevsky velkej komár," navrhnul jsem jí.
Pak jsme se dali do díla.
Podívala se mi do očí, usmála se na mě a začala mi kouřit ocas.


Sála jako pumpa.
Poctivě a láskyplně.
Jako nejlepší kamarádka pod sluncem.
Nejradši bych začal stříkat už při tom, ale věděl jsem, že na mě čekají ještě větší potěšení, když budu statečný a vydržím.


Zaklekl jsem za ni a začal ji pomalu dupat zezadu.
První příraz byl nezapomenutelný, měl jsem pocit, že se nořím do díže s medem.
Zajel jsem do ní až po koule.
Ten pocit mi vyrazil dech.
V zádech mě až zamrazilo.
Byl jsem absolutně, jásavě šťastný.
Prohnula se v zádech jako kočka a spokojeně zavrněla: "Mmmmm..!"
Pak taky přirazila.
Užívala si to spolu se mnou.


Byla to šťastná, kamarádská dupačka.
Dávala mi s vědomím, že její muž je můj nejlepší kamarád, a že se s ním večer uvidím v hospodě.
A v noci bude šoustat zase s ním.
Měla nás ráda oba dva.
Otočil jsem si ji na záda, abych jí viděl do tváře.



Trochu jsem litoval, že byl tenkrát kámoš rychlejší a urval si ji pro sebe.
Ale taková občasná dupačka je vzácnější, utěšoval jsem se v duchu, lepší než každý den usínat ve stejné posteli. to člověka brzy omrzí.
Podělil se se mnou o všechny tajemství své ušlechtilé zadnice.
Nic si nenechala pro sebe.


Jak poznáš děvku?
Rozhodl jsem se to vyzkoušet.
Nezklamala mě.
Teď už jsme o sobě věděli úplně všechno.


S oběma mými palci ve své hubě už nevypadala tak nevinně, jako uculující se novomanželka, když jsem jim byl na svatbě za svědka.
Znovu jsem si ji otočil a dupal jsem ji zezadu, palec jsem měl přitom strčený v její prdeli a zvolna jsem s ním kroutil, čímž jsem ji přiváděl do varu.
Měl jsem ji jako žádný muž předtím.



Dál už to byla jen otázka výdrže.
Byly to nádherné chvíle.
Sténala a křičela rozkoší.
Já hekal a funěl.
Nezapomenutelné okamžiky.


Dodělal jsem ji a chtěl jsem se jí udělat do obličeje, ale už jsem to nestihl, takže jsem se nadšeně vystříkal daleko na její záda.
Měla dost. Já taky.
Byl jsem ukojený na týden dopředu.
Bylo to za náma.
Ale podle toho, jak mi potom vděčně olízla jazykem stehno, přes břicho a hruď až na tvář a skončila tím, že mi ho strčila do ucha, na znamení díků a toho, že se jí to se mnou líbilo, to bylo možná všechno ještě před náma.

Žádné komentáře:

Okomentovat