čtvrtek 10. září 2009

Nestydatá družba

Byly sehrané.
Jedna mi nádherně a poctivě kouřila péro a druhá mi zkušeně a nestydatě olizovala a sála koule.
Ocitl jsem se v ráji.


Jmenovaly se Sáša a Máša, či nějak podobně uhozeně.
Byly to Rusky. Nevím, jestli to byly sestry, ale nedivil bych se.
Byl jsem člen elitní prezidentovy ochranky a trávil v Karlových Varech rehabilitaci, po zranění v akci. Fanatik z Al-Kajdy mě bodnul nožem. trochu jsem ho podcenil.
Tyhle dvě kočky jsem objevil u rulety. Když uviděly, že mám dost peněz, začaly se kolem mě točit a usmívat se na mě.


Myslel jsem, že to jsou obyčejné kurvy, jakých je ve Varech plno, ale jak se ukázalo, nebyly.
Byly to studentky, trávily tu kanikuly, chtěly poznat svět.
Mladé komunistky. Obdivovaly Lenina.
Během toho, co věnovaly péči mým genitáliím, mě zaníceně přesvědčovaly o výhodách marxistickoleninské ideologie.
Říkal jsem jen dá, dá, dá a převracel oči v sloup.


Byly vzdělané a chytré, inteligentní. Domluvily se několika světovými jazyky.
Bylo to vidět.
Jazyky ovládaly opravdu dokonale.
"Skólka jázyky ty dogavariš, stolka raz ty čelavjékom," chichotaly se.
Pak mi rozpustile dvojhlasně zazpívaly internacionálu.


Rozloučili jsme se jako přátelé a popřáli si mnoho štěstí do dalších zážitků a poznávání světa.
Kulolizce jsem na odchodu nenápadně strčil své telefonní číslo, tak, aby to její kamarádka neviděla.
Mrkla na mě.
Dodnes nevím, jestli to byla Máša nebo Sáša.

Žádné komentáře:

Okomentovat