úterý 15. září 2009

Sestřenice


Sestřenice Gábina k nám jezdila každé prázdniny. Když jsme byli malí, ještě s mojí ségrou jsme tropili různé vylomeniny, kradli ovoce, lezli po stohu, honili se v kukuřici, zakládali tajné klubovny, spali ve stanu, chodili se koupat...
To léto, kdy jsem měl jít do osmé třídy jsem si poprvé všiml, že vyrostla.
Už předtím byla spíš takový cvalík, teď se však žensky zakulatila a zaoblila a já na ní mohl oči nechat. Tajně jsem ji špehoval, jak se převlíká a díval jsem se přes klíčovou dírku, tajíc dech, a dokud mě někdo nevyrušil, jak se koupe ve vaně.
Byl z ní kus.
V noci jsem onanoval a poprvé myslel na ni.
Byla starší o tři roky a kluci se po ní už ohlíželi. Pokoušel se o ni jedn starší kluk ze statku a já ho nenáviděl. Gábina si ho však držela od těla, neměl jsem pocit, že by mu někdy dala.
Žárlil jsem jako čert, ale nedával jsem to najevo. Myslím, že mě ale stejně měla přečteného.
Jednou jsme večer seděli na lavičce, ségra někam odběhla, mlčeli jsme.
Měla na sobě jen černé jednodílné plavky. Nedávno vylezla z bazénku. Vlasy měla ještě celé mokré. Voněla létem. Zavřel jsem oči a intenzivně vnímal její přítomnost, její blízkost, teplo jejího těla. Seděla mi nadosah. Stačilo natáhnout ruku a položit jí ji na opálené stehno.
Co by se stalo? Odstrčila by mě. Vlepila by mi facku?
Byli jsme kamarádi.
Rozuměli jsme si. Byl jsem ohleduplný. Nechtěl jsem to pokazit.
S žádnou jinou holkou jsem se necítil tak svůj.

Najednou se po mně podívala. Na ústech jí pohrával potutelný úsměv, jak se ho snažila zadržet.
"Vsadím se, že bych tě přeprala," prohlásila.
"To si jenom myslíš, děvenko," pravil jsem posměšně.
Vždycky jsme se takhle škádlili. Uměl jsem ji rozesmát a ona se smála krásně a zplna hrdla.
"Dostala bych tě," nepřestávala dorážet.
Chodidlo měla na koleně a provokativně si mnula svůj macatý palec na noze.
"Vyloučeno. Ale můžem to zkusit."
Podívala se mi klidně, vyzývavě do očí.
"Kde?"

Chvíli jsem uvažoval o lákavé představě, že bychom postříkali cestu hadicí a zápasili bychom v bahně, pak mi ale došlo, že to venku být nemůže, aby na nás nečuměli sousedi.
Obzvláště starý Fojtík začal sázet brambory vždycky, když se Gábina opalovala a slunila na dece, nepokrytě ji očumoval a snažil se jí nejapnými vtípky přilákat k plotu a zapříst s ní rozhovor. Flirtoval s ní s těžkopádností tupého, nudného, sprostého, netaktního a chlípného hovada s vypitým mozkem.
Někdy po ní přes plot házel oblázky a tvářil se jakoby nic.
Nebo se díval, jestli má při opalování, kdy ležela na břiše, nohy roztáhnuté od sebe.
"Slečno Gábino!" hulákal na ní onehdy. "Jste ještě slečna?"
Nadzvedla si černé brýle z očí a věnovala mu pohled, jenž obvykle obdarováváme obtížný hmyz.
"Jsem."
"A už vám někdo řekl, slečno Gábino, že máte krásná chodidla?"
Pobavilo jí to.
"Ještě ne," houkla na něj bezstarostně. "Vy jste první. Chtěl byste mi je namasírovat?"
Fojtík přišel až k plotu.
"Vy byste se ode mě nechala, slečno Gábino?"
"Proč ne?" zasmála se. "A mohl byste přivést i vaší paní manželku?"
Fojtík zrudl jako rak a cosi zachrochtal.
Uraženě odkráčel zalévat pelargonie.

"U mě v pokoji," navrhl jsem.
"Když tě porazím, políbíš mi zadek a olížeš mi chodidla," varovala mě krutě.
"Platí. A když já tebe, tak..."
Polkl jsem naprázdno.
Usmívala se nepříjemně vědoucně.
"No? Co bys chtěl..?"
"Ukážeš se mi..."
"Nahá?" vyrazila mi dech. Stále se usmívala. Věděla, na co myslím a po čem toužím. "Jenom tohle?" pokoušela mě.
"A..." dodal jsem stydlivě,"... budu si moct sáhnout."
"Tam dole?" přiváděla mě do stále větších rozpaků. "Chtěl bys mě zkusit pohladit mezi nohama?"
Přikývl jsem jako idiot. Jak Forrest Gump.
"A na moje prsa by sis nechtěl sáhnout?" nepřestávala mě svádět.
"Chtěl,"přiznal jsem. "Strašně moc."
Pohodila hlavou a vstala.
"Uvidíme po zápase. Ještě chvilku počkej, musím se jít vykadit."
Její upřímnost byla odzbrojující.
Šel jsem za ní a koukal ji přitom, jak se jí pohupuje zadek.

Vystlali jsme podlahu matracemi a dekou a zamkli na klíč.
"Tak pojď," řekla odhodlaně, zvážněla a pustili jsme se do sebe.
Byla silnější než jsem si myslel.
Myslel jsem, že bude měkká a ufňukaná, jak holky bývají.
Nebyla. Byla pružná, silná, mrštná a houževnatá.
Měla silné nohy, ocitl jsem se ve svěráku.
Sevřela mi břichno, že jsem uviděl všechny svaté.


Dostala mě. Spokojeně se usmívala. "Ty poseroutko."
"Na tři vítězství!" šklebil jsem se a snažil skrýt erekci.
"Stačím na tebe levou zadní!"


Zas mě dostala. Měla mě úplně, nemoh jsem se ani pohnout. Vychutnala si mě důkladně. ležela na mě celou vahou a já ji nemohl setřást.
"Vzdáváš se?" zeptala se mě.
"Jo," hekl jsem.
"Máš dost?"
"Jo."
"Budeš můj otrok?"
"Jo, jasně."
Slezla ze mě a vytahovala si plavky zařízlé v rozkroku a mezi půlkami.



"Kde ses to naučila? To není možný."
"Chodím do juda. To jsem ti neřekla?"
"Jo tak! A ze mě sis udělala pokusnýho králíka, co?"
"Tak trochu," zachichotala se svým dívčím smíchem, kvůli kterému bych zabíjel.



Kruci, to snad nebyla pravda! Ať jsem dělal, co jsem mohl, vlezla na mě a nasadila mi sgp, jak nějaké neposlušné spolužačce ze třídy.
A vzápětí - jako by toho bylo málo - mi nasadila kravatu nohama.


Pak mě normálně sprostě přinutila ke kotoulu. Hlavu mi přitom svírala svými stehny. Musel jsem se vzdát.

Pak mě moje půvabná sestřenice ukázkově udusila.
Tedy, ne doopravdy.
Příjemné to ale stejně nebylo.


A ještě se mi k tomu smála!


Lapal jsem po dechu.
"Trochu přeháníš, ne?" sípal jsem.
"Ještě chvilku a byl bys dočista tuhej," radovala se. "Jednou na tréninku mě kámoška škrtila tak dlouho, až jsem ztratila vědomí a museli mě křísit," vypravovala mi pak, jako bych ji měl snad litovat. "Tak jsem jí to oplatila."
"Jo? A jak?"
"Přebrala jsem jí kluka."
Nevěděl jsem, že sestřenice je taková mrcha.
"Hele, můžeš ještě?"
Chtěl jsem ji položit na lopatky.
Aspoň jednou.
Jenže, když se mi to málem podařilo, stejně mě stiskla těma svýma nohama a dostala se na mě.
Zas byla nahoře a já dole pod ní.
Že já vůl si s ní vůbec něco začal.


"Nemám na tebe," uznal jsem sportovně. "Cos to chtěla? Políbit chodila a olízat prdel?"
Řekl jsem to schválně naopak, aby se mohla zasmát.
Zasmála se.
Pak si stáhla plavky a šla přede mnou do naha.
Zíral jsem na to jako na zjevení.
"Sáhni si, kde chceš, ťunťo," řekla a roztomile se začervenala.
Takže jsem nakonec přecejen vyhrál.

5 komentářů: