pátek 8. června 2012

Aktuálně prsaté zprávy

Při pohledu na sličnou sportovní moderátorku polské TV stanice Polsat Karolinu Szostakovou (která má za úkol svým výstřihem nalákat diváky ke sledování ME ve fotbale, jehož pořádající zemí Polsko právě je), myslím jen na jedno.
Dokázal bych ji přeprat, nebo by se mi ubránila?
















Provlékl bych ti ruku mezi nohama, položil dlaň na chodidlo, poplácal bych tě po zadnici, Karolino, a už bys byla moje. Dostal bych tě na záda a posadil bych se ti na prsa. Spojil bych s tebou dlaně, propletl prsty jako bychom byli milenci a přinutil bych tě, aby ses mi dívala do očí.


















Nebo bych tě dostal na všechny čtyři, pěkně na kolena, dostal bych se za tebe a chytil tě pod krkem. Nelíbilo by se ti to a pokoušela by ses mě setřást, ale neuměla by ses osvobodit. Naskočil bych na tebe plnou vahou, na tvoji zadnici, nohama bych obemknul tvoje tělo a paty bych ti spojil mezi nohama, v tvém rozkroku. Škrtil bych tě buď límcem kimona nebo malíkovou hranou. Dusil bych tě hezky pomalu, nespěchal   bych. Tak dlouho, dokud by ses mi nevzdala jako hodná prsatá holka, která ví, kdy je přemožená.













Na žíněnce bys mi neunikla, Karolino.
Na žíněnce by ses mi neubránila.
Dostal bych tě.
A ty to víš a proto se mnou nikdy naboso na žíněnku nepůjdeš.

Žádné komentáře:

Okomentovat