pátek 22. června 2012

Dárek k narozeninám

Andrew si vždycky přál utkat se na žíněnce se statnou černoškou.
Změřit s ní své síly, zazápasit si, doopravdy, nic nepředstírat.
Kamarádi o jeho tajném snu a přání věděli a udělali mu radost.
K jeho čtyřicátým narozeninám mu jednu silnou černošku obstarali.
Byla prdelatá, macatá, vzdorovitá, hrdá a neústupná.
A nadšený a dojatý Andrew, i se svým pivním pupkem, si splnil svůj velký sen

Trvalo mu to dlouho, ale nakonec jí provedl poctivý výpup, ukázkový a nádherně ponižující.
Urostlá negřice dostala kůži jak od tatínka.















Nádherný úlovek!
Sám si ji ulovil, sám si ji přemohl.
Andrew si to užíval z celého srdce.
Náruživě, vášnivě, dychtivě, nelítostně a nekompromisně.
Svinsky a prasácky.
Tak jak to měl nejraději.





























Tak co, už nemůžeš?
No tak, jen si dej, vydrž, malá...
Už tě mám, teď jsi moje. Jenom moje.
Jsi krásná, když jsi přemožená.
Krásně vzteklá a krásně bezmocná.
Tak pojď, teď si tě pomalu uškrtím a zkrotím jako tu drzou a znuděnou uklízečku pokojskou v tom zapomenutém motorestu před patnácti lety, na kterou se nikdy nepřišlo.













































Je svinsky uspokojivé, když se můžu dostat na kobylku opravdové svini jako jsi ty.
Svině potřebují občas dostat lekci, aby si připomněly, že svět je svinské místo...
Vím, že mě nenávidíš a chtěla by ses mi pomstít a zničit mi rodinu a znemožnit mě v mém bydlišti, ale na to jsi příliš hloupá a já jsem chytřejší a silnější než ty. Tak jen hezky drž a počkej, až mě to s tebou přestane bavit a pustím tě. Protože zatím mě to s tebou baví ohromně.






































Máš dost?
Dopadla jsi stejně jako tvoje matka nebo tvoje babička.
Bílý muž vždycky dostane svoje černé otrokyně tam, kam chce on, to si zapamatuj.
Na záda.

Tak to bylo, je a bude, co svět světem stojí. Čím dřív se s tím smíříš, tím dřív dospěješ.





























Silná velká prdel se musí popadnout, chytit, držet a nepustit.
Jedině tak má chlap pocit, že vykonal to, co bylo třeba.
Že splnil svou vlasteneckou intergrenderovou samčí chlapskou povinnost a poslání a usměrnil další přespříliš optimistickou ženskou tam, kam patří, a kde bude v historii vždycky její místo.
Na zádech.
A pro černošky to platí obzvlášť.

2 komentáře:

  1. hezkej dárek, ale měl s ní co dělat, ale nakonec jí dostal, pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dát i videoukázku? Oni si u toho i hezky povídali, i když anglicky. Na tom chlapovi bylo vidět, že si strašně věří a že ji chce dostat. Byla ale pěkně silná.

    OdpovědětVymazat