středa 27. června 2012

Nemám tě ráda

Zatímco ty jsi měla všechno snadno, hned a zadarmo, já si musela všechno vybojovat.
Co jsem si neukradla nebo nevymrdala, to jsem neměla.
Zatímco mě dupali oba starší bráchové, fotřík i strýček, kolikrát jsem neměla co do huby a sotva jsem vychodila základku, ty ses měla jako v bavlnce, válela sis šunky a vedla bezstarostný život.
Ty rozmazlená, hloupá, tlustá bílá holko.
























Pomstila jsem se, gádžovko, za všechny ústrky, které mi život připravil, za všechno to, co jsi měla a já ne, za to, co jsi a já nejsem.
Při rvačce na mě nemáš a právě to jsem ti chtěla ukázat.

3 komentáře:

  1. krásnej zápas ta poražená je moc krásná a má krásný pupík, škoda že jí to nevrátila, byla by sranda, krásné holky obě)))

    OdpovědětVymazat
  2. Na tom videu bylo zajímavé, že i když už zápas skončil, ta snědší do té bílé holky furt strkala a nakonec je od sebe musela odtrhnout rozhodčí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. nemaj s erády no)), měly se poprat ješět jednopu bylo by to zajímavé))

    OdpovědětVymazat