středa 6. června 2012

Moje bývalá stará si zasedla na mou novou mladou

Soňa byla dobrá baba. Souložil jsem ji asi tři roky. Nebyla sice moc hezká a byla starší než já, ale zato měla nádherný macatý zadek, ke kterému jsem se rád vracel. Dupačky s ní byly vždy živelné, divoké a vášnivé, něco    jako souboje kdo z koho. Někdy jsem předupal já ji, jindy zase ona mě.
Byly to překrásné časy plné extáze. Nakonec jsme o sobě už věděli všechny důvěrnosti, ale vynalézavě jsme vymýšleli nové a nové věci, které nás vzrušovaly.
Asi by mě jednou na ní trefil šlak v tom nejlepším, ale to bych nesměl potkat Lenku.
Lenka byla příjemně kozatá bruneta, která v naší firmě nastoupila na stáž jako praktikantka.
Mezi mužskou částí kanceláří se o ni strhla tvrdá skrývaná bitva.
Nakonec jsem to byl já, kdo ji na firemním večírku ve švýcarských Alpách opil vodkou a tequilou, stáhl z ní sukni a přetáhl jí tričko přes hlavu. Připustila si mě k tělu, nechala mě popást na svém úchvatném poprsí, olizoval jsem jí její štědré prsní dvorce a kousal ji do bradavek, dokud jsem ji nevzrušil natolik, že se přestala ovládat, na všechno zapomněla a rozhodla se mě vykozit jak malého kluka, posadila se na mě, přitiskla se ke mně a ňadry mi začala fackovat obě tváře. Chvíli jsem ji nechal a pak jsem se chopil iniciativy, chytil jsem ji za zadek a strčil jí ukazovák mezi půlky, až vztekle zasyčela a plivla mi do tváře a chtěla utéct, ale nepustil jsem ji a kočkovali se spolu tak dlouho, dokud jsem jí onen požehnaný ukazovák nestrčil do pusy (a že se bránila dlouho, mrcha), a ona se mi do něj nakonec nezakousla a nezačala ho sát, smála se přitom jako správné děvka, čímž zpečetila náš vztah slibem věrnosti a vzájemné oddanosti.
Od toho dne přešla Soňa na druhou kolej, plně mě zaměstnávala mnohem mladší - a krásnější - Lenka. Byla zkrátka ceckatější, nedalo se nic dělat, a navíc hru na malého chlapečka, který si chce cucnout, ovládala vskutku znamenitě.
Nevěra se samozřejmě zanedlouho provalila.
Soňa mi ztropila scénu přímo na pracovišti, polila mě vodou a hodila mi na stůl květináč, a pak si to šla vyřídit s Lenkou. Nadala jí sprostě do čubek a kurev, ta si to však nenechala líbit a nabídla jí tradiční zápas.
Domluvily si rozhodčího a vydaly se do tělocvičny, kde Lenka tančila po večerech aerobik.
Na zápas jsem byl samozřejmě pozván jako čestný přísedící.
Lichotilo mi, že jsem chlap, o kterého se ženské perou.
Soňa byla pevně odhodlaná pomstit se své mladší sokyni za všechna příkoří a hlavně za to, že mě jí odloudila od jejího zadku.
Nakonec to mezi nima dopadlo víceméně nerozhodně.
Vyřešil jsem to tedy tak, že je dupu obě - Soňu přes prdel a Lenku mezi kozy.
A lámu si hlavu s tím, jak je obě přimět, aby si to se mnou jednou rozdaly najednou.
Na starou dupačenu nemůžu zapomenout a ta nová se může ještě leccos přiučit.













Stará mrdna dře nejlíp.
"Ahá, už to mám!" řvala po mně tehdy v kanclu. "Tak už vím, proč mě nejradši mrdáš zezadu - protože se mi přitom nechceš dívat do toho mojeho hnusnýho ksichtu? Ubožáku!"
V podstatě to byla pravda, ale to bych jí nikdy do očí nepřiznal.













































































Kurva, už se těším, až na mě budou pracovat obě společně - jedna mi bude kouřit péro a druhá mi bude lízat a sát varlata.
To bude teprv maso!

1 komentář:

  1. krásně se popraly, kéž bych byl na tvém místě, to by byl pro mě velký zážitek, kdybyy o mě zápasily dvě ženy))), krásné videoa krásné aktérky(jejich těla a boj)

    OdpovědětVymazat