pátek 8. června 2012

I reportér si rád začuňačí

Souboj brazilských tlusťošek si samozřejmě nemůžeme nechat ujít, obzvláště když v něm Carla Cavalcante (ta větší kudrnatá) svou macatou sokyni Luanu Fiquene (o něco menší, ale i tak úctyhodně velká bruneta s copem) povalila a dostala na záda a poté jí úspěšně zasedla obličej, což nadšené publikum ocenilo radostným jásotem a řevem, neboť takováto podívaná v souboji supertěžkých prasnic není až tak často k vidění.
Carla už Luanu zpod sebe nepustila, zkušeně ji zalehla nebo chcete-li zavalila svými špeky a kilogramy, a přemohla a vyučila jako neposlušnou učnici. Nebo vyčunila jako mladou čunici? Čuňáci si každopádně přišli na své.
























































A krátké interview se šťastnou, zpocenou a zadýchanou vítězkou...
"Jaké máte pocity, Carlo? Jistě příjemné."
"No tak, jasně, že jsem ráda, že jsem ji dostala. Takové tlusté svině jako ona občas potřebujou pořádný poctivý výpup jako prase drbání, aby nebyly moc namyšlené. A tahle kráva mě srala už pěkně dlouho. Měla jsem velkou chuť ji přitisknout tu její tlustou prdel na žíněnku na pěkně dlouho, což se mi i povedlo. Když už jsem ji měla na lopatkách, šeptala jsem jí do ucha nějaké ty sprosťárny a nadávala jí do vypasených děvek a zasraných kurev, aby si tuhle porážku ode mě dlouho pamatovala. Těším se už taky moc na to, jak mě za dnešní výkon pochválí trenér, slíbil mi, že když tu prasnici udolám, pěknou tvrdou dupačku, jak to mám ráda, a jak to děláváme často po vydařeném tréninku, když mu ze mně pěkně stojí péro jako pořádnému samci a už to nemůže vydržet. Anebo jen prostě u mě sedí, drží mě za nohu a hladí mi a olizuje chodidlo a ví, že čekám na to, až se mi konečně zakousne do mojeho palce u nohy, ale on to schválně oddaluje a jen naznačuje a já z toho úplně šílím... ale když už to udělá, tak to stojí za to a já jsem hotová za pár vteřin. Trenér je starý prasák a ví, jak na mě. Na velké holky se musí pomalu a s láskou, říkává mi často a objímá mě za prdel. Rodiče o tom pochopitelně nic neví, myslí, že spolu jenom trénujeme, fotr i matka by mě zabili, kdyby se to dozvěděli. No nic, takže abych se vrátila k tomu zápasu, já se na tu píču už dlouho chystala a jsem ráda, že jsem ji ukáznila jako bechyni."
"Děkuji za upřímný rozhovor, Carlo, ať se vám i nadále daří. Půjde to v sobotních večerních zprávách, tak můžete pozvat všechny známé a kamarády a hlavně svoje rodiče a příbuzenstvo, aby se na to podívali."
"Počkejte, pane reportér, to bude jako v televizi? Celý rozhovor?"
"Ano, úplně celý."
"Ale to nemůžete. Vždyť se úplně znemožním předcelým národem! A fotr s matkou mě vyženou z baráku!"
"No... jedna možnost by tu byla."
"Jaká? Udělám všechno!"
"No, pro začátek bych vás, Carlo, rád pomalu a vlastnoručně svlékl z toho kimona, namazal husím sádlem vaše břicho, poprsí, záda a řiť a vy byste mi u toho vyprávěla o svém dětství a masírovala mi čuráka a koule na vašem pupku a chodidlech. Pak bych vám nasadil na hlavu punčochu a trochu bych vás svázal řemeny, aby jste se nemohla ani pohnout. A pak bych vás celou krásně počůral. To by se nám mohlo líbit, co na to říkáte? To jen pro začátek. Pak bysme spolu dělali ještě jiné věci, které bych si rád vyzkoušel přímo na vás, Carlo. Mohli bysme vyvrcholit spolu, Carlo, už jste to někdy s někým zkoušela? Udělat se současně, dosáhnout společného, sdíleného orgasmu. To je to největší, co může muž a žena spolu zažít. Neláká vás to, Carlo, ani trochu?"
"Upřímně, normální mrdačka by vám nestačila? Vykouřila bych vás, že byste se pominul blahem. Vyzkoušeno."
"Ne, Carlo. S vámi to musí být netradiční. S vámi chci zažít něco neobyčejného."
"Neřekla bych, že jste úchylák, pane redaktor."
"Bude se vám to taky líbit, Carlo, uvidíte."
"No tak jo, co mám s váma dělat, kurva. Třeba si mě pomalujte na zeleno. Dělejte si se mnou co chcete."
"Výborně, Carlo. To je odpověď, kterou jsem si přál slyšet. Teď si zajdu pro to husí sádlo a vy mě hezky počkejte v šatně, já za vámi přijdu."
"No to mě poser. Že já radši neprohrála a otroka by vám mohla dělat ta husa Luana..."








"Ba ne, Carlo. Vy budete krásněji křičet rozkoší, už se nemůžu dočkat!"
"?"
"Luanu jsem měl už včera, vymacal jsem ji, že ji z toho málem trefil šlak, ale musel jsem ji hodně přemlouvat a nutit, aby mi nakonec na znamení toho, že zůstáváme přáteli, poblila záda."

Žádné komentáře:

Okomentovat