čtvrtek 6. srpna 2009

Měl jsem holku Tomáše Rosického



Nevěříte?
Víte přece, která to je.



Ta vlevo.



Sbalil jsem ji na reklamní akci firmy Nike. Řekl jsem jí, že jsem fotbalista. Oči se jí rozzářily. "Fakt, jo?"



"Miluju fotbalisty."
"A já zas rosničky."
Hezky se na mě usmála. "Tak dem na to?"
Upejpavá zrovna nebyla.



Obvykle v podobných situacích, kdy po mně holka vyjede, neváhám, ale tady jsem se raději chtěl ujistit.
"Hele, a ty už nechodíš...?"
Kousla se do spodního rtu.
"No víš... máme dohodu o svobodě. On mi taky semtam zahne. Nevěra není konec světa."
"Tak OK."



"Máš moc pěkný kozy."
"Chceš si sáhnout?"
"Tvoje, nebo koupený?"
"Mmmm..."



"Kouříš moc dobře. Ták... polaskej mi jazykem žalud... ááách... to je vono... seš úžasná."
"Umím toho ještě víc."
"Ukaž mi všechno."



Rozhodl jsem se vyzkoušet její cudnost.
Chvíli váhala a hrála si na slušně vychovanou holku.
Nedal jsem se ale odbýt.





"Tak vidíš, jak jsi hodná na tatínka... ještě mi hezky olízej koule, jak se sluší a patří ve spořádaných rodinách."



"Hodná holka."


"A teď si lehni na záda. Chci vidět, jak moc se ti to líbí."


"Chceš už stříkat? Chceš? Chceš?"






"Tak co, jaký to bylo? Pěkný?"




"Bylas skvělá. Kvalitní mrdovýdup. "
"Seš hezkej, víš to? A máš větší péro než Tomáš."


Žádné komentáře:

Okomentovat