úterý 4. srpna 2009

Petra v nesnázích

Petra je nejsilnější zápasnice společnosti DWW. Po vzoru dostihových koní by i ona měla nastupovat s nějakým handicapem, např. v olověné vestě apod. Své soupeřky drtí a válcuje jako na běžícím pásu. Její nůžky nohama znamenají okamžité vzdání. Je silná jako hovado.
Ale někdy má i ona problémy.
Menší, štíhlejší a mrštnější zápasnice Dana ji překvapivě potrápila, váhový rozdíl totiž činil plných 21 kilo.
Nejprve pár obrázků pro ilustraci, pak krátká videa.




Případní zájemci o shlédnutí celého zápasu si ho musí buď objednat a koupit za eura, anebo mi zanechat vzkaz.

3 komentáře:

  1. Ahoj, zapaseni se mi moc líbí a i má přítelkyně by si ho zkusila. Chtel bych videt nejaky ty videa, ukazat to i ji,zajima ji jak to probiha. Diky M

    OdpovědětVymazat
  2. Ukázek na těchhle stránkách najdeš spoustu, to mi věř. :-)
    Váš společný koníček je chvályhodný, přiznám se, že ti docela závidím. V tvém případě půjde asi o mixed wrestling, že ano? Zazápasit si pěkně doma s přítelkyní - co může být lepšího?
    Já sám se organizováním nebo natáčením těchhle akcí nezabývám, ale věř mi, že i u nás v Česku existují společnosti, které to dělají profesionálně. Takže jestli máš vážný zájem, zkus kontaktovat třeba FoxyCombat, ti sídlí tuším v Brně.
    DWW má sice naše děvčata, ale sídlí myslím v Rakousku.
    Pokud bys chtěl pouze vidět tenhle konkrétní zápas, napiš mi na email catfighter@seznam.cz, domluvíme se, co a jak.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer,zajímaly by mě nejvíce DWW videa s Luziou,které moc fandím,je užasná,rád bych viděl pokud možno všechny zápasy,které byly s ní natočeny.Popřípadě si něco zaplatím.Jinak také by mě zajímalo jak toto probíhá,nábor dívek žen,jaké jsou podmínky příjímání a jestli dnes DWW ještě existuje,protože jak tak počítám Luzii je dnes 34 takže se toho asi už neučastní.Rád bych třeba i viděl na vlastní oči nějaké zápasy.Děkuji za odpověd.Richter

    OdpovědětVymazat