pátek 14. srpna 2009

O rýžování

Ženské zápasení je především byznys.
Vždy se najde skupina lidí, kteří si za možnost "být při tom" rádi připlatí.
Společností, které se zabývají ženským zápasením, je celá řada. Provádějí nábor vhodných disponovaných dívek, poskytují jim zázemí, natáčejí videa a následně je distribuují do celého světa. Skrze webové stránky se následně dostanou až ke spokojenému zákazníkovi, který pak za dvacet minut vzrušující podívané zaplatí 29.99 EUR. Ne-li víc.
A je rád, že je rád.
Pokud ovšem neví, kde se dají tyto zápasy najít na internetu. Celé. A zadarmo.
Existují speciální fóra, kde si nadšenci tato videa vyměňují a sdílejí s ostatním. To jsou pak pravé hody, pokladnice plná klenotů, na které byste jinak neměli šanci narazit. Není nad to, když vám nějaký dobrodinec prozradí heslo ke složce na rapidshare se svojí soukromou sbírkou, čítající přes 100 zápasů třeba DWW...
Svého času jsem si s jedním člověkem u nás vyměňoval podobné lahůdky. Potkali jsme se na diskuzním fóru Perse.cz, což je jediná společnost u nás, která nabízí zmíněné produkty s touto specifickou tématikou. Je to ovšem docela mastná záliba. Jedno CD vás přijde cca bratru na 590 Kč.
Také jsem si od nich jedno koupil.
Upřímně řečeno - je to předražené, a to, co na nich nabízejí, je na místech, která znají zasvěcenci, volně k mání. Nejsem takový boháč. Ovšem nepochybuji, že se najde spousta těch, kteří si rádi zaplatí a nechají se odírat.
A já se ptám - proč?
A hned si odpovídám - protože je to tak pohodlnější. Lidi jsou líní po něčem pátrat, něco hledat. Stačí, když jim nějaký podnikavý chytrák přinese jejich oblíbený pokrm na tácu a strčí jim ho pod noc. Zároveň však natahuje druhou ruku - chceš? Zaplať!
Hlavně, že péro pevně stojí!
A o tom je tenhle byznys.

Já z toho nikdy neměl ani korunu. Zní to idealisticky (a šíleně), ale nechci se obohacovat na úkor někoho jiného. Mně stačí, když se můžu podělit s ostatními obdivovateli a vyznavači a milovníky žen, které se rády perou, o to, co ve mně samotném vzbuzuje bezmezné nadšení a hluboký obdiv.

Tak, když jsem si tak hezky zandával, stálo by za to uvést si a představit aspoň některé z těch skvělých společností, které se věnují tomu, co máme nejraději, s takovou péčí a láskou a entuziasmem a zároveň natahují tu svou druhou ruku.
DWW neboli Danube Women Wrestling, FightingStyle, Crystal Films, Kontex, APL, Femwin, Californian Wildcats, Napali Videos, TUFF neboli Tidewater Female Fighting, WBI neboli We Bring It, Wrestling Academy, Grappling Girls, Ultimate Surrender, Foxy Combat, Budogirls a další a další a další....

A na některé z nich se v blízkém budoucnu podíváme trochu podrobněji.
Uvítal bych vaše tipy a názory.

1 komentář:

  1. Dobrý den,zaplatil jsem si 5 kreditů na Dww,přišlo mi heslo i číselný username,když se přihlásím a chci stáhnout své zaplacené kredity,píše to ERROR no autorized,, nebo něco takového..Jak se mám nalogovat správně.?.Vůbec mi to nejde a nerad bych když si za to zaplatil aby to nešlo či propadlo,moc děkuji za radu. Můj email.cz Dereck1414@email.cz

    OdpovědětVymazat