úterý 4. srpna 2009

Tahání za vlasy

Hairpulling. Oh yeah.
Nebyl by to ten pravý kočičí zápas, kdyby se při něm obě divoké kočky řádně nevytahaly za vlasy.
Mee - oww!






A přituhuje....




A přituhuje. Slzy v očích nejsou ničím neobvyklým. Vítězí ta tvrdší, bezohlednější. Je to nelítostný boj, při kterém jdou všechny civilizované návyky stranou. Tohle je živočišná nenávist v té nejkrystaličtější podobě.




Teprve při kočičím zápase, při taháná za vlasy, se ukáže, zač kdo stojí. Která kočka se rozbrečí a která zatne zuby. Vítězkou je vždy ta větší samice.


11 komentářů:

  1. úžasnej souboj, skvělej zápas, jen tak dále, a taky se mi líbět topless zápasy a pupčení, kéž by toho bylo více a to dnes, jako myšleno nejnovější příspěvky, díky , Kája stálej obdivovatel ženských zápasů a bojů a rvaček

    OdpovědětVymazat
  2. úžasnej souboj, skvělej zápas, jen tak dále, a taky se mi líbět topless zápasy a pupčení, kéž by toho bylo více a to dnes, jako myšleno nejnovější příspěvky, díky , Kája stálej obdivovatel ženských zápasů a bojů a rvaček

    OdpovědětVymazat
  3. Teď přes prázdniny to trochu flákám, za srpen ještě žádný článek, to je fakt ostuda.
    Jsem rád, že se ti tlíbí, kéž by takových povzbuzujících komentářů napsalo víc lidí.
    Je vidět, že tohle jsou opravdové zápasy (skoro rvačky), ve kterých to bolí. A tak to má asi být.
    Trocha toho tvrdšího zacházení není na škodu.
    Zkusím vbrzku nahrát ještě jedno tahání za vlasy, snad se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  4. super souboj, jo nahraj to a taky nějakej ten toples zápas a pupčení ato se mi taky moc líbí a klidně i nahej zápas, trocha vzrušení neuškodí, Karel, čím víc zápasů tím lépe, strašně se mi to líbí jak spolu holky bojujou a někdy i tvrdě

    OdpovědětVymazat
  5. věřím že se mi to bude líbit, miluju když se holky tahaja za vlasy a rvou se spolu v zápase

    OdpovědětVymazat
  6. nádhernej souboj, skvělá rvačka, úžasnej boj, to se mi velmi moc líbí a jdou po sobě holky tvrdě a nelítostně, víc takovýchto soubojů a nějaké pupčení nebo zápas holek nahoře bez, nebo nahé zápasy, to je velmi vzrušující, jen tak dál, děláš to dobře Catfightre:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem rád, že si toho všimnul aspoň jeden člověk. :-) Ó díky.

    OdpovědětVymazat
  8. a pořád se mi to líbí a děsně moc mě to i vzrušuje, je to krásné, když spolu dvě ženské, holky bojujou natvrdo ale bez krve, krásnej zápas jen tak dál Catfighter:-)))

    OdpovědětVymazat
  9. a taky maj krásná těla holky obě dvě a skvěle spolu bojujou, dobrej mač

    OdpovědětVymazat
  10. koukám s ena to už poněkolikáté a pořád mě to vzrušuje a baví, když s edvě holky perou v zápasea tahaj s eza vlasy krásné video, teda vide no, jen tak dál)))

    OdpovědětVymazat